اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

یکه تازی بیمه رازی در رشته‌های هدف/ اعتماد مشتریان بزرگ و کوچک به بیمه رازی

مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه استراتژی‌ها و مسیر شرکت در دو سال اخیر با برنامه ریزی خاصی پیش رفت، گفت: شرکت بیمه رازی طی برنامه ریزی خاصی به رشته‌های هدف به صورت تخصصی وارد شده و در سال 1402، رشد قابل توجهی در رشته‌های هدف به خصوص آتش سوزی، باربری و مهندسی به ثبت رسانده است.

یکه تازی بیمه رازی در رشته‌های هدف/ اعتماد مشتریان بزرگ و کوچک به بیمه رازی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در جلسه هم اندیشی مدیران ستاد و شعبه این شرکت گفت: طبق بررسی‌ها شرکت بیمه رازی از ابتدای سال تا نیمه آبان‌ماه بیش از 127 درصد برنامه‌های خود را محقق کرده و حق بیمه تولیدی در حدود 4 هزار میلیارد تومان به ثبت رسانده است.

او ادامه داد: این میزان حق بیمه تولیدی در حالی به ثبت رسیده که بیمه رازی هیچگونه خسارت معوقی ندارد و تنها در رشته درمان به صورت روزانه خسارت‌ها را پرداخت می‌کند.

جباری با تاکید بر اینکه در رشته‌های هدف همچون آتش سوزی، حوادث، عمر زمانی، باربری و هواپیما رشد بسیار خوبی محقق شده است، یادآور شد: برنامه ریزی بلند مدت شرکت بیمه رازی بر آن است تا به صورت تخصصی به رشته‌های هدف ورود کند و ظرفیت‌های خود را به این بازارها معطوف کرده است.

او با اشاره به اینکه از ابتدای سال 1402 شور و نشاط خاصی بر شرکت حاکم شده است و این موضوع منجر به ثبت قرارداد همکاری با شرکت‌های بزرگ شده. بیان کرد: بیمه رازی در سال‌های اخیر در میان مشتریان کوچک، متوسط و بزرگ جایگاه خاصی را از آن خود کرده است.

مدیرعامل بیمه رازی افزود: یکی از برنامه های اصلی بیمه رازی، ورود به حوزه بیمه‌های  پولی و مالی است که در این مسیر مشتری‌های بزرگی  همچون پست بانک، بانک سپه، بانک آینده و بانک صنعت و معدن را در دل خود جای داده و در کنار آن بسته‌های مناسبی برای حوزه اقتصادی و کسب و کارهای نوظهور طراحی کرده است.

جباری گفت: بررسی عملکرد شرکت در سال جاری بیانگر آن است تا پرتفوهای زیان ده از شرکت خارج شود و این مورد تاثیر قابل توجهی در رشد رتبه شرکت دارد که در این رابطه می‌توان به بهبود رتبه ضریب خسارت در صنعت بیمه، رشته آتش سوزی، کِشتی، مهندسی، عمر زمانی و حوادث اشاره کرد.

عضو هیئت مدیره بیمه رازی یادآور شد: مسیر طی شده توسط شرکت بیمه رازی در دو سال اخیر بیانگر استراتژی‌ و رویکردهای درست و استاندارد بیمه رازی است.

دکترجباری با اشاره به پنج چرخش استراتژیک بیمه رازی ادامه داد: تولید حق بیمه شرکت باید به طور مستقیم توسط نمایندگان و کارگزاران انجام شود و این موضوع در حالی مطرح می‌شود که شرکت بیمه رازی قصدی بر جذب پرتفو به صورت مستقیم ندارد و باید از ظرفیت نمایندگان بیش از پیش استفاده شود که تحقق این امر نشان دهنده تغییر استراتژیک از ستاد محوری به شعبه و نماینده محوری است.

او ادامه داد: معاونت‌ها ومدیریت‌های شرکت بیمه رازی باید در هر حوزه و رشته، برنامه مشخص و مدونی را در راستای استفاده از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه نمایندگان طراحی و اجرایی کنند.

مدیرعامل بیمه رازی وصول مطالبات را همچون جریان خون تازه‌ای در کالبد شرکت دانست و یادآور شد: اگر مطالبات شرکت در زمان درست وصول نشود، در ارائه خدمات با مشکل همراه خواهیم بود.

جباری گفت: در همه حوزه های نیاز به کنترل و کاهش ضریب خسارت داریم اما در حوزه های اتومبیل باید توجه بیشتری صورت گیرد.

براساس این گزارش، در ابتدای جلسه هم اندیشی مدیران ستاد و شعبه بیمه رازی، مدیران جدید ستاد همچون هوشنگ فتاح مهر- مدیر بازرسی، ندا اسدی- سرپرست مدیریت باربری، منیژه یادگاری- سرپرست مدیریت بازاریابی و سمیرا عابدی- سرپرست مجتمع تخصصی درمان توسط مدیریت عامل شرکت معارفه شدند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول