اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تایید صلاحیت ۲۷ داوطلب نمایندگی مجلس در اسفراین، بام و صفی آباد

فرماندار اسفراین گفت: صلاحیت ۲۷ نفر از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان اسفراین، بام و صفی آباد تایید شد.

تایید صلاحیت ۲۷ داوطلب نمایندگی مجلس در اسفراین، بام و صفی آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، صبح امروز مسلم نوری، فرماندار شهرستان اسفراین در جلسه شورای اداری این شهرستان با تاکید بر لزوم شفافیت‌سازی و ارائه پاسخ‌های منطقی مسئولین به مطالبات مردمی اظهار کرد: مسئولین باید به مردم پاسخگو باشند، باید در بین مردم حضور پیدا کنند و عملکرد دولت و نظام را به مردم ارائه دهند.

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به قانون‌مداری و رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات گفت: وظیفه ما در این راستا حفظ و صیانت از حقوق و آراء مردم است.

فرماندار اسفراین افزود: از ۳۲ نفر ثبت نام شده، یک نفر انصراف داد، ۲۷ نفر تایید و ۳ نفر عدم احراز و یک نفر نیز عدم تایید صلاحیت شده‌اند.

رئیس شورای اداری شهرستان همچنین بر فعال کردن شورای امر با معروف در ادارات تاکید کرد.

اسپیدکار، بازرس کل و بازرس قضایی خراسان‌شمالی نیز در این جلسه ضمن تشریح فرآیند تنظیم گزارش‌های بازرسی از ادارات و ارسال آن به مراجع قضایی تاکید کرد: عملکرد دستگاه از حیث حُسن اجرای صحیح قوانین و امور مربوطه و مأموریت و وظایف دستگاه‌ها به سه شیوه بازرسی برنامه‌ای، موردی و فوق‌العاده بررسی می‌شود.

وی همچنین بازرسی سرزده از ادارات را از جمله وظایف اداره کل بازرسی استان عنوان کرد و افزود: این امر در راستای بهبود عملکرد ادارات و پیگیری مسائل و مشکلات و به منظور پیگیری برای حسن اجرای امور صورت می‌گیرد.

پایان پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول