اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رضایتمندی مردم در افزایش مشارکت انتخابات مؤثر است

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان گفت:دوست برای امیدواری بیشتر و دشمن برای کم رونق تر برگزار شدن، نگاهشان را به انتخابات دوخته‌اند، به همین دلیل باید برای مشارکت در انتخابات، تمام بسترهای نارضایتی شناسایی و مدیریت شود.

رضایتمندی مردم در افزایش مشارکت انتخابات مؤثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان در دوره آموزشی انتخابات ویژه بخشداران استان‌های اصفهان چهارمحال بختیاری و یزد اظهار کرد: فرایند انتخابات با وجود اینکه برخی دوست نداشتند موفقیت‌هایی باشد، به خوبی طی شده و هیچ کم و کاستی شاهد نیستیم، محکم ادامه می‌دهیم تا آخرین مرحله انتخابات با همین قوت ادامه داشته باشد.

وی افزود: بررسی صلاحیت در هیأت‌های اجرایی آخرین مرحله‌ای که به خوبی انجام شد و اکنون مشارکت در انتخابات مهمترین مسئله‌ای که در نظام باید به آن توجه کرد. 

جان‌نثاری ادامه داد: دوست برای امیدواری بیشتر و دشمن برای کم رونق تر برگزار شدن، نگاهشان را به انتخابات دوخته‌اند، به همین دلیل باید برای مشارکت در انتخابات، تمام بسترهای نارضایتی شناسایی و مدیریت شود. 

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان افزود: صریح و رک می‌گویم که همه دستگاه‌ها درک درست و واقعی از انتخابات ندارند و باید به شدت مراقبت کرد که از کارهایی که باعث جنگ افکار عمومی می‌شود، جلوگیری و سعی در رضایتمندی ایجاد کرد، که نیاز به رصد دائمی دارد.

 وی تصریح کرد: بدون دخالت در مصادیق باید تمام ظرفیت‌هایی که جنبه‌های مردمی دارد و می‌توانند مردم را در شرکت در انتخابات تشویق کنند، را بسیج کرد.

جان نثاری با بیان اینکه مشارکت در انتخابات نیاز به همت و وقت دارد و حواشی را باید مدیریت کرد، گفت: در بررسی صلاحیت‌ها فراز نشیب‌هایی وجود داشت،که باید مدیریت شود.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه دستگاه نظارتی طبق قانون و منعطف عمل کرده است، ادامه داد: گلایه از مراجع پنج گانه داشتیم و امتحان خوبی داده نشد. 

وی افزود: در استان اصفهان از هیأت‌های اجرایی دفاع می‌کنیم فرایند وزارت کشور دفاع شود چرا که نباید در سلامت انتخابات شبه ایجاد شود.

جان‌نثاری با بیان اینکه از تجهیزات فنی که در اختیار بخشداران قرار می‌گیرد باید حصول اطمینان حاصل شود، خاطرنشان کرد: انجام تامین اعتبار، توجه به حوزه فناوری و کاربرهای آن و همچنین تجهیزات در حوزه‌های مختلف به موقع در دسترس قرار بگیرد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول