اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

طوفان الاقصی باعث فروپاشی اطلاعاتی صد ساله رژیم صهیونیستی شد

نایب رئیس جمعیت جهانی مقاومت، گفت: طوفان الاقصی یعنی فروپاشی اطلاعاتی صد سال رژیم صهیونیستی وقتی ادعا میکرد بزرگ‌ترین سازمان اطلاعاتی را دارد اما شکست خورد.

طوفان الاقصی باعث فروپاشی اطلاعاتی صد ساله رژیم صهیونیستی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام علی اکبر ترابی، نائب رئیس جمعیت جهانی مقاومت، شامگاه یک‌شنبه در مراسم قرار اول، در خصوص جنگ میان فلسطین و رژیم صهیونیستی، گفت: در دوماه گذشته باید آیه فتح نزدیک است استفاده می‌کردیم اما امروز فتح بدست آمده است، فتح بسیار بزرگی که خداوند نصیب جبهه حق کرده است.

وی با اشاره به اینکه جنگ بین صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها صد سال پیش آغاز شده است، افزود: شنبه ۱۵ مهر ماه سال ۱۴۰۲ فلسطینی‌ها برای بازپس‌گیری کشورشان عملیات طراحی کردند نه اینکه جنگ را آغاز کرده باشند.

ترابی ادامه داد:در همه این صدسال همواره صهیونیست‌ها بودند که حمله کردند و مردم مظلوم فلسطین با سنگ و چوب از خودشان دفاع کردند‌.

براتی اشاره‌ای به ایجاد دولت یهودی کرد و گفت: یهودیان قبل از جنگ جهانی ایده ایجاد دولت یهودی را مطرح می‌کنند.

وی افزود: ۱۸۹۷ سیاست‌مداران یهود سازمان بین المللی به نام آژانس یهود را درست می‌کنند.

براتی با بیان از نظر سیاست‌مداران یهود دو چالش بزرگ برای تشکیل دولت یهود داشتند، گفت: نظر سیاست‌مداران یهود اینگونه بود که ملت پراکنده‌ای هستند و سرزمین متمرکزی ندارند. 

وی تصریح کرد: برای رفع این چالش به دلیل اینکه حضرت داوود نبی در سرزمین فلسطین به دنیا آمده این سرزمین را سرزمین یهود قرار دهیم.

این مقام مسوُول اشاره‌ای به خشم فروخورده مردم مظلوم فلسطین کرد و گفت: بعد از صد و پنج سال خشم فروخورده مردم مظلوم فلسطین تبدیل به ساعقه و طوفان الاقصی شد و بر سر دشمنان فرودآمد.

وی افزود: چهارصد سال تمدن غرب در ۲۰ دقیقه توسط مردم غزه که ۲۰سال در زندان شهری به نام غزه زندانی هستند نابود شد و این پیروزی بزرگی است.

براتی ادامه داد: در صد سال گذشته تعداد کشته‌های اسرائیل به صد نفر نرسیده بود اما در حال حاضر بیش از هزار نفر کشته شدند‌.

وی اشاره‌ای به اینکه رژیم صهیونیستی خود را چهارمین ارتش شکست ناپذیر و بزرگ‌ترین سازمان اطلاعاتی و جاسوزی دنیا می داند، گفت: این طوفان یعنی فروپاشی اطلاعاتی صد سال رژیم صهیونیستی وقتی ادعا میکرد بزرگ‌ترین سازمان اطلاعاتی را دارد اما شکست خورد.

براتی ادامه داد: تا ۲۰ روز بعد از عملیات رژیم صهیونیستی فقط بمباران می‌کرد که جنایت جنگی بود. 

وی گفت: دنیا هفته اول علیه حماس بود چرا که اسرائیلی‌ها مظلوم نمایی کردند اما بعد از چند وقت متهم به دروغ‌گویی شد.

این مقام مسوُول در خصوص شوک در برابر شوک اسرائیلی‌ها، گفت: اسرائیلی‌ها از شوک در برابر شوک استفاده کردند و بیمارستان المعمدانی را بمباران کردند که همه مردم دنیا را در شوک فرو برد.

وی ادامه داد: صدای مظلومیت مردم فلسطین را دنیا شنید و بیش از یک میلیارد و دویست نفر در دنیا علیه اسرائیل تظاهر کردند.

نایب رئیس جمعیت جهانی مقاومت در خصوص آزادی قدس، گفت: امروز خون شهدا نه تنها قدس را آزاد می‌کند بلکه بشریت را از همه استکبار ستیزان عالم آزاد خواهد کرد.

براتی افزود: در ۲۰ روز گذشته آمریکایی‌ها هفت هزار تن مواد منفجره و بمب تحویل اسرائیلی‌ها دادند.

وی ادامه داد: با مردم فلسطین و رزمندگان مقاومت اعلام همبستگی و همدردی کنید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول