اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

بسیج مردمی در حل بحران‌ها مهم‌ترین درس دفاع مقدس بود

فرمانده سپاه دلیجان تحقق بسیج مردمی برای حل بحران ها را مهمترین درس دفاع مقدس برشمرد.

بسیج مردمی در حل بحران‌ها مهم‌ترین درس دفاع مقدس  بود

به گزارش خبرگزاری فارس از دلیجان اجلاسیه جهادی شهرستان دلیجان شب گذشته با حضور فرماندهان حوزه‌ها، مسئولین سازندگی حوزه‌ها، مسئولین گرو‌های جهادی، مسئولین کمیته‌های عمران، فرهنگی، اقتصادی و بهداشت و درمان توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت  دلیجان درسالن اجتماعات فرمانداری  برگزار شد.

قنبری مسئول گروه‌های جهادی سپاه روح الله استان مرکزی در جمع جهادگران باتشریح اهداف مجمع جهادگران پیاده سازی طرح "اعتلای سازندگی و خدمت رسانی"را از مهمترین این اهداف عنوان کرد.

وی افزود: افزایش تعداد گرو‌های جهادی شهرستان، تعیین منطقه هدف و برگزاری جلسات هماهنگی و پشتیبانی با مسئولین محلی نقاط هدف،  نیاز سنجی نقاط هدف و تکمیل بانک جامع اطلاعات و برنامه ریزی بر اساس نیازمندی‌های نقاط هدف و استفاده از افراد نخبه و صاحب نظر، متخصص و با روحیه جهادی در گروه‌های جهادی ازاهداف این مجمع است.

قنبری همچنین بیان داشت: استفاده از ظرفیت توان نخبگان در گروه‌های جهادی و برگزاری جلسات علمی در نقاط هدف اردو‌ها، حرکت به سمت افزایش گرو‌های جهادی به صورت هر پایگاه مقاومت بسیج یک گروه جهادی، تقویت روحیه جهادی و تربیت مدیر جهادی در تراز انقلاب اسلامی از دیگر اهداف این مجمع می‌باشد.

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان نیز درسخنانی یکی از مهمترین درس های دفاع مقدس را تحقق مشارکت مردم و بسیج مردمی برای حل بحران ها دانست وافزود: در دفاع مقدس ملت ایران با تکیه بر ولایت و پای کارآوردن همه ظرفیت ها حماسه آفرین شدند.

مهدی نباتی تاکید کرد: در طی چند سال اخیر رویکرد مهم سپاه و بسیج در برنامه ها خدمت رسانی بوده و بسیج با هدایت های سپاه در طول این سال ها پرچم دار خدمت رسانی به مردم بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان اظهار کرد: در راستای خدمت بی منت به مردم بیش از ۷۳ گروه جهادی فعال در سطح شهرستان دلیجان و در عرصه های محرومیت زدایی، اشتغال زایی، تحقق اقتصاد مقاومتی، درمانی ، بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و سازندگی به مردم خدمات ارائه می دهند.

پایان پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول