اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سمنان کمترین تورم کشور را تجربه کرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: سمنان در ماه‌های گذشته توانست جایگاه برتر ازلحاظ کمترین میزان تورم را در کشور به خود اختصاص دهد.

سمنان کمترین تورم کشور را تجربه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: لازم است تا گزارش اقدامات انجام‌گرفته برای تنظیم بازار شهرستان سمنان و آخرین وضع روزبازار در شهر سمنان در جلسه آتی توسط فرماندار سمنان ارائه شود.

وی افزود: به‌منظور تأمین و ذخیره‌سازی کالاها و اقلام اساسی موردنیاز مردم شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، شکر، روغن، برنج و میوه برای ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز از هم‌اکنون تدابیر لازم در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: مردم توقع دارند تا نظارت بر بازار و اقدامات نظارتی و بازرسی از حوزه بازار در زمینه قیمت‌ها، ارائه اقلام و کالاهای اساسی و میوه بیش از پیش تقویت شود و تشکیل کمیسیون نظارت بر اصناف یکی دیگر از اقداماتی است که باید در دستور کار باشد.

صادقی عنوان کرد: در استان سمنان با کمبود مرغ مواجه نیستیم و به‌کارگیری سامانه «رهتاب» ویژه رصد تولید و توزیع تخم‌مرغ امری حائز اهمیت است و باید به‌صورت جدی دنبال شود.

وی گفت: نیاز است تا در حوزه پدافند غیرعامل، آماده‌سازی انبارهای مجهز و مطلوب به‌منظور تأمین و ذخیره‌سازی اقلام و کالاهای اساسی با همکاری اداره کل پدافند غیرعامل استانداری، اداره کل غله و خدمات بازرگانی و سایر دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول