اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نخستین گردهمایی خیرین هیئت در مشهد برگزار می‌شود

نخستین اجلاس ملی خیرین هیئت به همت بنیاد دعبل و با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از چهره‌های فرهنگی و مذهبی پنجشنبه ۲۵ آبان در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

نخستین گردهمایی خیرین هیئت در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، طبق اعلام روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در راستای تشریک مساعی و هم‌افزایی فکری و عملیِ خیرین هیئتی، اولین اجلاس ملی خیرین هیئت در تاریخ ۲۵ آبان ماه به مدت ۲ روز در مشهد مقدس و با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی و مداحان اهل بیت علیهم‌السلام ازجمله استاد غلامرضا سازگار و استاد حاج منصور ارضی، چهره‌های فرهنگی و مذهبی و همچنین بیش از ۲۰۰ نفر از خیرین و نیکوکاران هیئتی برگزار خواهد شد.

مجمع خیرین هیئت در راستای احیای امر اهل‌بیت علیهم السلام و مشارکت خیرین و حضور نیکوکاران و سخاوتمندان هیئتی در یاری‌رسانی به مجالس حسینی و تعظیم و تکریم و تقویت آن شکل گرفته است. این مجمع در طول یک سال گذشته در اکثر استان‌های کشور تشکیل شده و در حال گسترش است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول