اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

میزبان چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران مشخص شد

پارک علم و فناوری البرز از سوی اعضای مجمع عمومی انجمن ملی پارک‌های علم و فناوری کشور و سازمان‌های نوآور، برگزیده و میزبان چهارمین کنفرانس ملی این انجمن در سال ۱۴۰۳ شد.

میزبان چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران مشخص شد

 به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، ابراهیمی سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی  اعلام کرد در سومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران که در یزد برگزار شد، «پارک علم و فناوری البرز» برگزیده و میزبان چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران در سال ۱۴۰۳ شد.

سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: اعضاء انجمن به اتفاق آراء، پارک علم و فناوری البرز را به عنوان میزبان چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران، انتخاب کردند.

سومین کنـفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران با عنوان »توسعه نوآوری منطقه‌ای؛ نقش دولت، دانشگاه، بخش خصوصی و جامعه» به صورت حضوری و بـا مشارکت پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد، مراکز نوآوری و سازمان‌های نوآوری و با سخنرانان برجسته داخلی و بین‌المللی 17 و 18 آبـان در شهر تـاریـخی یـزد بـرگزار شد.

توسعه نوآوری منطقه‌ای و نقش دولت، دانشگاه، بخش خصوصی و جامعه، اصلی‌ترین محور این کنفرانس بود.

گفتنی است، پارک علم و فناوری البرز رتبه چهارم را از حیث تعداد شرکت‌های دانش بنیان در اختیار داشته و نقش مهمی را در توسعه اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی در غرب پایتخت و استان صنعتی البرز برعهده دارد.

پایان پیام/ ت 204

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول