اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال ترور+عکس و فیلم

رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «ترور» با محوریت شهید قاسم سلیمانی، به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی بازدید کرد.

بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال ترور+عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مینی سریال «ترور» با محوریت شهید قاسم سلیمانی قرار است به کارگردانی خیرالله تقیانی پور ساخته شود. این سریال پیش از این قرار بود به تهیه کنندگی حامد عنقا به تولید برسد و سیروس مقدم کارگردانی کار را بر عهده داشته باشد اما بعد از مدتی عوامل سازنده «ترور» دستخوش تغییرات شدند. با این حال پروژه «ترور» که قرار بود به اهمیت حضور حاج قاسم سلیمانی در منطقه بپردازد همچنان در دستور کار قرار دارد.

تیرماه سال گذشته موسسه شهید آوینی خبر داد که سیروس مقدم کارگردانی این مجموعه را بر عهده خواهد داشت و «مینی‌سریال «ترور» با موضوع ترور نافرجام «شهید حاج قاسم سلیمانی» به تهیه‌کنندگی «حامد عنقا» با تمرکز به ترور نافرجام حاج قاسم در کرمان، درصدد است تا بخشی از جایگاه رفیع و حساس این سرباز گرانقدر اسلام را به تصویر درآورد.» سریالی با تغییر عوامل سازنده مواجه شد و در حال حاضر به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی در مرحله تولید قرار گرفته است.

پیمان جبلی رئیس رسانه ملی، صبح امروز و پس از بازگشت از سفر لبنان به طور مستقیم از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در پشت صحنه سریال «ترور» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی حضور یافت و از نزدیک در جریان جزئیات ساخت آن قرار گرفت.

این سریال ترور نافرجام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در سال 97 روایت می‌کند که با رصد نیروهای اطلاعاتی خنثی می‌شود.

جبلی در این بازدید گفت: سریال «ترور» کاری است که شاید زودتر از اینها باید انجام می‌شد و ما از دو سال پیش از آغاز ساخت منتظر این کار بودیم؛ منتهی حساسیت و دقتی که دوستان ما در موسسه شهید آوینی داشتند این بود که این کار را با فیلمنامه و درام بهتر راهی پیش تولید کنند و این مساله باعث شد کار کمی با تأخیر مواجه شود. اطمینان داریم این سریال از کارهای فاخر و برجسته خواهد شد، حتما جلب توجه مخاطبان را خواهد کرد و امیدواریم این مینی‌سریال تا سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی به پخش برسد.

وی با اشاره به تأثیر حضور حاج قاسم سلیمانی در لبنان و محور مقاومت یادآور شد: آثار و برکات وجود شهید حاج قاسم سلیمانی در کل محور مقاومت به چشم می‌خورد و این اعتماد به نفس روحیه شجاعت و خلاقیت و امیدی که در تمام بخش‌های مقاومت به چشم می‌خورد از یمن گرفته تا لبنان، فلسطین، عراق و سوریه مرهون شخصیت و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است.

او همچنین در خصوص سریال‌های در حال ساخت تلویزیون نیز گفت: مجموعه‌هایی با داستان‌های پلیسی و امنیتی بیشتر هم مورد توجه قرار می‌گیرد. در حال حاضر ۱۸ سریال دوربین روشن در حال تولید هستند، در کنار آن بیش از ۱۲ مجموعه در حال پیش تولید داریم و حدود ۲۰ مجموعه هم در حال نگارش داریم. بنابراین کارهایی که در چرخه تولید قرار گرفته است تا حدود زیادی خیال ما را تا اواخر تابستان سال آینده راحت می‌کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول