اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع غزه و صهیونیسم در بروجرد

فرماندار بروجرد گفت: گفت: در نمایشگاه کتاب با موضوع غزه و صهیونیسم، کتاب‌هایی برای جواب دادن به سوالات شبهه‌انگیز در مورد غزه و فلسطین و جنایات صهیونیسم در اختیار مردم قرار گیرد.

برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع غزه و صهیونیسم در بروجرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، مسلم مرادی ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بروجرد که به مناسبت هفته کتاب در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد افزود: سکوت جامعه جهانی در قبال کشتار کودکان و زنان در غزه محکوم است، باید کتاب‌هایی با موضوع شناخت چهره پلید صهیونیسم به مردم معرفی شود.

وی اظهار داشت: در نمایشگاه کتاب با موضوع غزه و صهیونیسم، کتاب‌هایی  برای جواب دادن به سوالات شبهه‌انگیز در مورد غزه و فلسطین و جنایات صهیونیسم در اختیار مردم قرار گیرد.

فرماندار بروجرد گفت: یک مرکز پژوهشی در انجمن کتابخانه‌های عمومی  برای بررسی راهکارهای موثر برای کتابخوان کردن مردم تشکیل شود. 

مرادی افزود: ۱۹۰ هزار جلد کتاب در ۱۳ کتابخانه عمومی بروجرد وجود دارد، اما متاسفانه تعداد کتابخوان‌ها کم و کتاب‌ها خوانده نمی‌شوند.

وی اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های نخبگان و دانشگاهیان برای بالا بردن فرهنگ کتابخوانی استفاده کنیم، در مناسبت‌های مختلف کتاب‌های مناسب تهیه و در اختیار مردم قرار گیرد.

فرماندار بروجرد گفت: هدف انجمن کتابخانه ها باید کتاب خوان کردن مردم باشد. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول