اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

آغاز عرضه گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در قزوین

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با هدف تنظیم بازار گوشت قرمز، عرضه گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در شهر قزوین آغاز شده است.

آغاز عرضه گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فرزاد خوش اخلاق اظهار کرد: با هدف تنظیم بازار گوشت قرمز، عرضه گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در شهر قزوین آغاز شده است.

وی افزود: این طرح از چند روز گذشته در سطح شهر قزوین آغاز شده و تاکنون ۱۵ تن گوشت قرمز منجمد وارداتی در شهر قزوین توزیع شده و این روند همچنان ادامه دارد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: این میزان گوشت به صورت بسته بندی و با قیمت هر کیلو ۲۷۸ هزار تومان به شهروندان قزوین عرضه می‌شود.

خوش اخلاق ادامه داد: شهروندان می توانند گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری را از طریق تعاونی‌های مصرف کارمندی و کارگری، و فروشگاه های معتبر بزرگ سطح شهر تهیه کنند.

وی خاطرنشان کرد: توزیع گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری با هدف تعدیل قیمت گوشت در سطح بازار و حمایت از مصرف کننده عرضه می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول