اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

توسعه اقدامات مهارت‌آفرینی در دانشگاه آزاد واحد بروجن

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: در آینده‌ای نزدیک بیش از ۳۰ هکتار از اراضی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن با هدف مهارت‌آفرینی و ایجاد اشتغال برای دانشجویان به کشت بادام، ساخت متل رستوران و نصب پنل‌های خورشیدی اختصاص می‌یابد.

توسعه اقدامات مهارت‌آفرینی در دانشگاه آزاد واحد بروجن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد ابراهیم رحیمی گفت: با مساعدت و تعامل مسؤولان شهرستان بروجن و همجواری این واحد دانشگاهی با شهرکت صنعتی بروجن، در آینده‌ای نزدیک بیش از ۳۰ هکتار از اراضی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن با هدف مهارت‌آفرینی و ایجاد اشتغال برای دانشجویان به کشت بادام، ساخت متل رستوران و نصب پنل‌های خورشیدی اختصاص می‌یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اشاره به ظرفیت‌های قابل ملاحظه این دانشگاه در چهارمحال و بختیاری و تحصیل بیش از یک هزار دانشجو در واحد بروجن، افزود: نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی لازم جهت همکاری و همفکری بیشتر با ادارات و نهادهای شهرستان بروجن در تمامی زمینه‌ها از جمله رشد و توسعه فعالیت‌های علمی پژوهشی، فرهنگی و ورزشی را دارد.

رحیمی اظهارکرد: هدف در این مجموعه آموزشی، تربیت نیروی جوان همراه با مهارت‌آفرینی است تا بتوانیم برای دانش آموختگان ایجاد اشتغال کنیم.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول