اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

قاتلان گونه‌های نادر حیات‌وحش در مهدی‌شهر دستگیر شدند

پنج متهم که در زمینه شکار غیرمجاز و فروش اسلحه شکاری فعالیت داشتند، در مهدی‌شهر دستگیر شدند.

قاتلان گونه‌های نادر حیات‌وحش در مهدی‌شهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، مهدی شهاب‌الدین، فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر اظهار کرد: در مبارزه با سلاح و مهمات غیرمجاز، تقویت مؤلفه‌های امنیت عمومی و جمع‌آوری پاتوق مواد مخدر در شهرستان، در عملیاتی منسجمی با اشراف اطلاعاتی و مشارکت مردم شریف شهرستان، پلیس امنیت عمومی موفق شد افرادی که در زمینه نگهداری سلاح غیرمجاز و شکار فعالیت داشتند، را شناسایی کند.

وی تصریح کرد: با رصد اخبار واصله و بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضائی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان 2 قبضه سلاح (یک قبضه اسلحه شکاری برنو و یک قبضه سلاح شکاری تک لول)، یک عدد لاشه شکار، ۱۳۸ عدد فشنگ گلوله‌زنی، ۱۲۵ عدد فشنگ ساچمه‌زنی، 2 عدد فشنگ چهار پاره و یک عدد فنگ اسلحه شاه‌کشی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر با تأکید به اینکه پلیس هرگز اجازه جولان و فعالیت به اشرار و قاچاقچیان سلاح را در سراسر شهرستان نخواهد داد، بیان کرد: در این زمینه، متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

شهاب‌الدین با تأکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است و به‌طور جد با عاملان ایجاد ناامنی مردم در استان برخورد شدید خواهیم کرد، اظهار کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی و مخل امنیت عمومی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهاد‌ها و تقدیر همشهریان از عملکرد پلیس است.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول