اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

تکذیب ادعای عضو شورا توسط شهردار عالیشهر

شهردار عالیشهر گفت: تاکنون هیچ مصوبه‌ای در خصوص عزل بنده از طرف شورای اسلامی شهر عالیشهر تصویب و یا به فرمانداری بوشهر ارسال نشده است.

تکذیب ادعای عضو شورا توسط شهردار عالیشهر

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، هفته گذشته خبری در خصوص عزل شهردار عالیشهر به دلیل عدم سکونت وی در شهر عالیشهر از سوی میهن بانو قاسمی عضو شهر عالیشهر مطرح شد که واکنش شهردار این شهر را در پی داشت.

حسین محمدی شهردار عالیشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون هنوز مصوبه‌ای در این مورد از طرف شورای اسلامی شهر عالیشهر تصویب و یا به فرمانداری بوشهر ارسال نشده است و متاسفانه سه عضو شورا که به دلیل تخلفات عدیده و در راستای اجرای عدالت به تازگی و به اتفاق آرا توسط اعضای محترم هیأت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان بوشهر سلب عضویت شده‌اند، صرفاً به منظور هیاهوی رسانه‌ای و تشویق اذهان عمومی دست به چنین اقدامی زده اند.

وی افزود: خودشان بهتر از هر کسی می دانند که چنانچه بر خلاف واقع و به صورت غیرقانونی، صورتجلسه ای هم تنظیم و به فرمانداری بوشهر ارسال نمایند، همچون سایر مصوبات غیر قانونی آنان که در این مدت کوتاهی که هیأت رییسه شورای اسلامی شهر را به دست گرفته اند، توسط هیأت محترم تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی شهرها با قوانین، به ریاست فرماندار محترم شهرستان بوشهر رد خواهد شد.

محمدی گفت: عضو شورایی که خود در یکی از روستاهای تنگستان معلم و تمامی اعضای خانواده ایشان نیز بر خلاف نص صریح تبصره۲ـ بند«ز» ماده ۳۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵با اصلاحات و الحاقات بعدی، در مورد شرایط سکونت اعضای منتخب شورای اسلامی شهر که اشعار می‌دارد «اعضای شوراها باید در محدوده حوزه انتخابیه خود سکونت اختیار نمایند.  تغییر محل سکونت هر یک از اعضای شورا از محدوده‌ حوزه انتخابیه به خارج از آن موجب سلب عضویت خواهد شد» در همان روستا ساکن هستند و یا عضو دیگری که در شهر بوشهر ساکن و تاکنون صرفاً برای شرکت در بعضی از جلسات شورا به عالیشهر آمده است.

وی تصریح کرد: علی رغم تمام کارشکنی های خلاف قانون این سه عضو شوا، بنده تمام وقت در شهر عالیشهر مشغول خدمت به شهروندان شریف عالیشهر می باشم و نه تنها خانواده اینجانب برابر مقررات در شهر عالیشهر ساکن هستند، بلکه فرزندانم نیز در این شهر مشغول به تحصیل می باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول