اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

بدهی ۲۱ هزار میلیاردی پتروشیمی ‌ها به شرکت گاز پرداخت شد

رئیس دادگستری استان بوشهر گفت: با ورود دادگستری ۲۰ هزار و 800 میلیارد تومان از مطالبات شرکت ملی گاز ایران در راستای حفظ حقوق عامه و حقوق بیت المال وصول شد.

بدهی ۲۱ هزار میلیاردی  پتروشیمی ‌ها به شرکت گاز پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، مهدی مهرانگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به بدهی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در استان بوشهر به شرکت ملی گاز و معوقه شدن این بدهی‌ها، اظهارداشت: مطالبات شرکت ملی گاز بالغ بر ۹۰ هزار میلیارد تومان بود که از سوی پتروشیمی‌ها معوق و پرداخت نشده بود.

وی افزود: دادگستری استان بوشهر به محض اطلاع به این موضوع ورود کرد و در راستای حفظ حقوق عامه و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال نامه‌ای را به وزیر نفت ارسال و از شخص وزیر نفت خواسته شد تا نسبت به پیگیری موضوع و وصول طلب اقدام کند، که به همین منظور نماینده‌ای از سوی سازمان امور مالیاتی کشور به استان اعزام و دستورات قضایی لازم نیز در خصوص وصول این مطالبات صادر شد.

مهرانگیز با اشاره به وصول بخشی از این مطالبات گفت: با پیگیری‌های دادگستری استان، تاکنون ۲۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان معادل حدودی ۲۱ همت (نزدیک یک چهارم) از شرکت‌های پتروشیمی دریافت و به حساب خزانه دولت واریز شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر حفظ حقوق عامه و حفظ حقوق بیت المال را از اولویت‌های دادگستری استان بوشهر دانست و گفت: در همین راستا دادگستری استان بوشهر نسبت به دریافت مابقی طلب شرکت ملی گاز پیگیر این مساله خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول