اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

دستور ویژه دادستان ارومیه در خصوص بررسی علت تصادف جاده سیلوانا

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی گفت: شورای عالی تصادفات استان باید به بررسی همه جانبه ابعاد مقصرین احتمالی اشخاص حقیقی و حقوقی به قید فوریت اقدام و ترک فعل احتمالی هریک از مقصرین حادثه را گزارش کند.

دستور ویژه دادستان ارومیه در  خصوص بررسی علت تصادف جاده سیلوانا

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی در پی وقوع تصادف زنجیره‌ای در کفی محور راژان و فوت سه نفر از هموطنان، اظهار داشت: طبق بند۱۱۲ مصوبات جلسه پیشگیری از تصادفات درون شهری و جاده‌ای پرونده تصادف کفی محور راژان به شورای عالی رسیدگی به تصادفات پلیس راه استان ارجاع شد.

وی ضمن دستور ویژه به شورای عالی تصادفات، تاکید کرد: شورا به بررسی همه جانبه ابعاد مقصرین احتمالی اشخاص حقیقی و حقوقی به قید فوریت اقدام و ترک فعل احتمالی هریک از مقصرین حادثه را گزارش نماید.

گفتنی است دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی با توجه به فوت راننده مقصر، با صدور دستور قضایی به شرکت‌های بیمه و صندوق خسارات تامین بدنی دستور دادند حداکثر ظرف ۵ روز نسبت به پرداخت بیمه متوفیان اقدام نمایند.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول