اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بازدید میدانی استاندار کرمانشاه از پروژه‌های مسکن ملی جوانرود

استاندار کرمانشاه در دوازدهمین سفر شهرستانی خود به جوانرود، با بازدید از پروژه‌های مسکن ملی این شهرستان، مهمترین چالش‌ها و مشکلات آن‌ها را بررسی کرد.

بازدید میدانی استاندار کرمانشاه از پروژه‌های مسکن ملی جوانرود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه صبح امروز در دوازدهمین سفر شهرستانی خود با استقبال امام جمعه، فرماندار و مسوولان ادارات و نهادهای جوانرود، وارد این شهرستان شد.

صحرایی در ابتدای سفر خود با حضور در مزار شهدای شهر جوانرود با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 

 

 

 استاندار کرمانشاه در جریان سفر کاری خود به جوانرود، از ۲ پروژه ۵۳۱ و ۲۵۰ واحدی مسکن ملی این شهرستان بازدید و آخرین وضعیت پیشرفت آن‌ها را بررسی کرد.

 

 

 

شمس‌الله خدادادی مدیرکل بنیاد مسکن کرمانشاه در حاشیه بازدید از پروژه ۲۵۰ واحدی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن از پیشرفت ۹ درصدی آن سخن گفت و افزود: کار این پروژه از سه ماه گذشته آغاز شده است.

 

وی با اشاره به همکاری ۲ پیمانکار در این پروژه گفت: پروژه در ۱۰ هزار و ۳۰۰ مترمربع با ۱۱ بلوک(هر طبقه چهار واحد) و ۲۵۰ واحد طی ۲۴ ماه آماده بهره‌برداری خواهد شد؛ هم‌اکنون عملیات خاکبرداری ۲۴ هزار متر مکعب آن نیز انجام شده است.

 

 

 

مدیرکل بنیاد مسکن کرمانشاه با اشاره به سرعت گرفتن کار در هفته آینده با دریافت پروانه و مجوزهای لازم، خاطرنشان کرد: اعطای تسهیلات برای هر واحد این پروژه ۵۵۰ میلیون تومان اعلام شده که تاکنون یک‌ مرحله از اعتبارات از سوی بانک عامل واریز شده است.

این خبر در حال تکمیل است.....

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول