اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

واگذاری ١٨۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تا کنون ١٨۶ واحد مسکن به مددجویان این نهاد در استان واگذار شده است.

واگذاری ١٨۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

جاسم محمدی امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: خدمت احداث، ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی مسکن در راستای تأمین رفاه و آسایش خانواده‌های نیازمند در اختیار مددجویان دارای شرایط قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به استفاده از مصالح با کیفیت و مرغوب در این واحدهای مسکونی، ادامه داد: مراحل احداث ٣١١ واحد مسکن مددجویی از ابتدای امسال آغاز شده که از این مجموع ١٨۶ واحد تحویل مددجویان شده و مابقی نیز تا پایان امسال واگذار می‌شود.

وی با اشاره به بسته حمایتی در نظر گرفته شده برای احداث مسکن مددجویی، افزود: این بسته حمایتی شامل تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی کمیته امداد و بنیاد مسکن، کمک بلاعوض و کمک‌های خیران است. 

محمدی در پایان ضمن تقدیر از خیران و موسسات خیریه در راستای تامین منابع مالی احداث مسکن مددجویان تحت حمایت، تصریح کرد: بخشی از هزینه‌های احداث و خرید مسکن مددجویان از محل کمک‌های مردمی در قالب صدقات، کمک‌های خیران و مشارکت مؤسسات خیریه تأمین می‌شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول