اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اجرای 460 پروژه بدست متخصصان ایرانی در پتروپالایش اصفهان

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان با تاکید بر استراتژی‌ اجرای ۴۶۰ پروژه در پتروپالایش اصفهان، گفت: می‌خواهیم تا سال ۱۴۰۵ به بالاترین ضریب پیچیدگی درمنطقه برسیم.

اجرای 460 پروژه بدست متخصصان ایرانی در پتروپالایش اصفهان

محسن قدیری، مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهارداشت: جوانان این مرز وبوم با تلاش خستگی‌ناپذیر خود در این هلدینگ از ۲۳ ماه قبل تاکنون با تلاش شبانه‌روزی و جهادی خود در سال "مهارتورم و رشد تولید" به مرحله‌ای از پیشرفت رسیده‌اند، که اکنون می‌توانیم بگویم تحریم‌ها هیچ اثری بر ما ندارد.

وی با تاکید بر استراتژی‌ اجرای ۴۶۰ پروژه در پترو پالایش اصفهان، افزود: می‌خواهیم تا سال ۱۴۰۵ به بالاترین ضریب پیچیدگی در منطقه برسیم.

قدیری با اشاره به اینکه برای برطرف کردن مشکلاتی که در زیرساخت‌های قدیمی پالایشگاه اصفهان وجود داشت اقدامات خوبی درحال انجام است، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین این طرح‌ها  به‌روزرسانی زیرساخت‌های واحد آتش‌نشانی است که درحال ساخت بزرگ‌ترین زمین خط آتش خاورمیانه در پتروپالایش اصفهان هستیم. این زمین آتش دارای بالاترین استانداردهای روز دنیا است به گونه‌ای که می‌توانیم دوره‌های آموزشی بین‌المللی در آن برگزار کنیم و آمادگی داریم اگر از کشورهای منطقه و همسایه درخواستی برای برگزاری دوره‌های آموزشی وجود داشت این کار را انجام دهیم و گواهینامه به روز مطابق استاندارد آمریکا ارائه کنیم.

۲ دستگاه پایش آنلاین به‌زودی در پتروپالایش اصفهان نصب می‌شود

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان با اشاره به اینکه در پتروپالایش اصفهان توجه به محیط‌‌زیست مهم‌ترین مسئله است گفت: توسعه پایدار پترو پالایش اصفهان مد نظر است و تولیدات این مجموعه همگی در راستای رعایت استانداردهای بین المللی است.

وی با اشاره به اینکه پترو پالایش اصفهان  ۲۵ درصد سوخت ایران را تأمین می‌کند،  افزود: گوگرد استحصال شده از محصولات در پترو پالایش اصفهان زیر ۱۰ پی پی ام است این در حالی است که  بیش از ۲۶ میلیون لیتر گازوئیل و ۱۴ میلیون لیتر بنزین در این پالایشگاه تولید می‌شود.

 قدیری با اشاره به اینکه در راستای شفافیت و ایجاد مدیریت شیشه‌ای همه امکانات ما مجهز به آنالیزهای آنلاین و وصل به سازمان محیط زیست است و برای تعامل و ایجاد محیط زیست سالم سال گذشته  ۵ دستگاه آنالایزور در پترو پالایش اصفهان نصب شد، گفت: درحقیقت با این کار به محیط‌زیست اصفهان و کشور کمک کردیم، درحال خرید ۲ دستگاه پایش آنلاین هستیم که به‌زودی در پترو پالایش اصفهان نصب خواهد شد، این در حالی است که هم اکنون محیط ‌زیست پالایشگاه  اصفهان به صورت  شبانه روزی اندازه‌گیری می‌شود.

آنالیز مغایر با استانداردهای زیست ‌محیطی درپترو پالایش اصفهان نداریم

مدیرعامل پترو پالایش اصفهان، با اشاره به اینکه هیچ آنالیز خلاف استانداردهای زیست ‌محیطی در این شرکت نداشته‌ایم ادامه داد:  آب خروجی پالایشگاه به آنالیزهای محیط‌زیست وصل است هیچ‌گونه عدم انطباق در این‌ رابطه وجود ندارد، در این زمینه تا سال ۱۴۰۵ تمام نشتی‌های دیگ‌های بخار را نیز اندازه گیری می‌کنیم، با اجرای طرح های خوبی که درراستای رعایت استانداردهای زیست محیطی انجام داده ایم ۱۲ درصد مصرف سوخت در پالایشگاه اصفهان کاهش یافته است.

پایان پیام/۳۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول