اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

امام جمعه سمنان: سازمان‌های بین‌المللی مقابل جنایت‌های صهیونیست‌ها سکوت کرده‌اند!

امام جمعه سمنان گفت: در حالی که وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها ادامه دارد، سازمان‌های بین‌المللی همچنان سکوت کرده‌اند و در این‌باره موضعی نمی‌گیرند.

امام جمعه سمنان: سازمان‌های بین‌المللی مقابل جنایت‌های صهیونیست‌ها سکوت کرده‌اند!

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان که با حضور شماری مردم و مسؤولان در مصلای حضرت امیرالمؤمنین (ع) سمنان اقامه شد، با اشاره به تداوم جنایت‌های صهیونیستی در نوار غزه اظهار کرد: وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی در بمباران مراکز غیرنظامی، سکونتگاه‌های مردمی، مراکز درمانی و محل زندگی مردم غزه ادامه دارد و سازمان‌های بین‌المللی مقابل این جنایت‌ها همچنان سکوت اختیار کرده‌اند.

وی بیان کرد: صهیونیست‌ها شبانه‌روز به بمباران مناطق مسکونی و غیرنظامی فلسطین اشغالی می‌پردازند و تعداد زیادی از مردم مظلوم فلسطین را به شهادت می‌رسانند؛ اما شاهد موضع‌گیری‌های قاطع سازمان ملل متحد و سایر سازمان‌های بین‌المللی در این زمینه نیستیم.

مطیعی با بیان اینکه سازمان ملل متحد در مقابل جنایت‌هایی که به طور گسترده این روزها در غزه و فلسطین اشغالی رخ می‌دهد، رویکردی منفعلانه در پیش گرفته است، گفت: انتظار می‌رود سازمان‌های بین‌المللی امروز به نقش خود در حمایت از مردم مظلوم غزه و متوقف کردن ماشین کشتار صهیونیست‌ها بیش از گذشته توجه داشته باشند.

امام جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه برخی از کشورهای منطقه خاورمیانه نیز متأسفانه در سکوت و انفعال به سر می‌برند، افزود: شماری از کشورهای منطقه نه‌تنها در سطح مقامات رسمی همدردی خود را با مردم غزه عنوان نمی‌کنند؛ بلکه اجازه ابراز همدردی به مردمشان را نیز نمی‌دهند و این مایه تأسف است.

وی با بیان اینکه جنایت‌های رژیم صهیونیستی پایانی ندارد و آنها هر روز بیش از گذشته با سلاح‌های کشتار جمعی خود مردم غزه را به شهادت می‌رسانند، گفت: اینکه رژیم صهیونیستی تهدید کرده از سلاح اتمی استفاده خواهد کرد، امر بسیار مهمی است که انتظار می‌رفت سازمان ملل متحد و مجامع بین‌المللی به‌سرعت و با قاطعیت درباره آن واکنش نشان دهند؛ اما این اتفاق نیفتاد.

مطیعی با تأکید بر اینکه امروز همه جهانیان باید برای خلع سلاح اتمی رژیم صهیونیستی وارد میدان شوند، بیان کرد: صهیونیست‌های اشغالگر تهدیدی جدی برای همه جهان محسوب می‌شوند و باید هرچه سریع‌تر نسبت به خلع سلاح گسترده آنها اقدام کرد.

وی تصریح کرد: سازمان‌های بین‌المللی باید به طور جدی در این زمینه وارد میدان شوند و این سکوت فعلی را کنار بگذارند.

امام جمعه سمنان با اشاره به اتفاقات مثبتی که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه در برخی از کشورهای اروپایی و سایر نقاط جهان رخ داد، اظهار کرد: امروز مردم جهان و اروپایی‌ها نیز انزجار و نفرت خود را از صهیونیست‌ها به طور آشکار و گسترده نشان می‌دهند و این پیام‌های خوبی را با خود به همراه دارد.

پایان پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول