اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

خسارت 253 میلیاردی سیل به راه های خراسان‌جنوبی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از خسارت 252 میلیارد و 874 میلیون ریال به راه‌های استان براثر بارندگی‌های اخیر خبر داد.

خسارت 253 میلیاردی سیل به راه های خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد فدوی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: براثر بارش های چند روز اخیر و جاری شدن روان‌آب و سیلاب ۲۵۲ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال به راه‌های حوزه استحفاظی استان خسارت وارد شد.

وی افزود: این خسارت‌ ها بیشتر در محور‌های فرعی و روستایی شهرستان‌ های درمیان، زیرکوه، سربیشه و خوسف بوده که طی بارندگی‌های شدید اخیر و جاری شدن سیل، زیرسازی و ابنیه فنی و دریواسیون (دیوار هدایت آب) در این مسیر‌ها دچار آسیب شده است.

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: با توجه به شروع بارش‌ های پاییزی ۲۵۰ نفر از راهداران با ماشین آلات راهداری آماده هستند تا در صورت لزوم آسیب دیدگی جاده ها بر اثر سیلاب، اقدام به ترمیم و بازگشایی مسیر کنند.

به گفته فدوی این راهداران با ۱۸۵ دستگاه ماشین آلات راهداری در راهدار خانه‌ها و محل‌ هایی که امکان سیلاب وجود دارد، حضور داشته و در آمادگی کامل هستند. 

این مقام مسوول افزود: کاربران جاده‌ای و مسافران برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محور‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه‌روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند و سایت ۱۴۱ و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول