اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تجلیل دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور از سرمایه گذار و صادرکننده برتر قشم

با حضور مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور از دو مجموعه انرژی گستر قشم و پارس بهین پالایش قشم به عنوان سرمایه گذار و صادرکننده برتر و نمونه منطقه آزاد قشم تجلیل شد.

تجلیل دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور از سرمایه گذار و صادرکننده برتر قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت اله عبدالملکی در همایش تجلیل از صادرکنندگان و سرمایه‌گذاران برتر مناطق آزاد، گفت: مناطق آزاد و ویژه در تامین منابع ارزی کشور سربلند هستند بطوریکه در سال گذشته  18 میلیارد دلار این مناطق برای ایران ارز آوری داشتند. 

وی ادامه داد: سرمایه گذاری و صادرات 2 مورد اساسی در تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور افزود: ریشه تولید سرمایه گذاری است و مناطق آزاد ذاتا به نحوی ایجاده شده اند که محلی برای تجمیع سرمایه هستند.

به گفته عبدالملکی، فرصت های سرمایه گذاری مناطق آزاد در کشورهای همسایه مغفول مانده و برای حضور در رسانه های این کشورها  برنامه ریزی کرده ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  چرخ سرمایه گذاری در مناطق آزاد با سرعت بیشتر در حال چرخیدن است و در ماه های آینده رکوردهای حیرت انگیز در این مناطق خواهیم داشت.

براساس این گزارش در پایان این مراسم، در این آئین از 14 نفر از صادرکننده و سرمایه گذار برتر مناطق آزاد کشور تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول