اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

پلیس دشتستان مانع اجرای حکم قصاص شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان از برگزاری جلسه صلح و سازش پیرامون یک فقره پرونده قتل منجر به صدور حکم قصاص در این شهرستان خبر داد.

پلیس دشتستان مانع اجرای حکم قصاص شد

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، سرهنگ مهدی روان به، سرپرست فرماندهی انتظامی استان بوشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در فروردین سال جاری پس از وقوع یک فقره قتل در شهر آبپخش، پلیس دشتستان در کوتاه‌ترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه اقدام و پس از تشکیل پرونده و اخذ اعترافات، متهمان تحویل مرجع قضائی شدند.

وی بیان داشت: بنا به درخواست خانواده طرفین پرونده، پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان با محوریت فرمانده انتظامی بخش آبپخش با بکارگیری و بسیج تمامی ظرفیت‌های اجتماعی اعم از معتمدین، متنفذین و مسؤولین بخش آبپخش در جهت اجرای سنت حسنه گذشت، با تشکیل جلسات متعدد نسبت به اخذ رضایت اولیا دم مقتول اقدام کردند که در نهایت منجر به صلح و سازش و گذشت خانواده مقتول از قصاص سه نفر از متهمین این پرونده شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان در پایان از همه خانواده‌ها و به ویژه جوانان خواست که با غلبه بر هوای نفس و کنترل خشم خود شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم و از همه کسانی که در حل و فصل اختلافات بین خانواده‌ها نقش داشتند تقدیر و قدردانی کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول