اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

نصب تابلوهای عبور حیات وحش در پل‌دختر

رییس اداره حفاظت محیط زیست پل‌دختر گفت:با پیگیری‌های این اداره وهم‌کاری اداره راه‌داری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نخستین سری از تابلوهای هشداردهنده ی عبور حیات وحش در محورهای مواصلاتی پل‌دختر تهیه و نصب شد.

نصب تابلوهای عبور حیات وحش در پل‌دختر

علی آبسری نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پل‌دختر، اظهار کرد: از آنجایی که  تلفات جاده‌ای وحوش اثرات مضری بر گونه‌های جانوری داشته و باعث کاهش تنوع زیستی و به نوعی تخریب زیستگاه‌ها و محیط‌زیست طبیعی می‌شود، تابلوهای هشداردهنده محل عبور حیوانات وحشی در حاشیه محورهای مواصلاتی حوزه شهرستان پل‌دختر نصب شد.

وی افزود: این اقدام بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته و با شناسایی نقاط گدار و گذر حیوانات وحشی و مکان‌های دارای احتمال برخورد خودروها با حیات وحش و هم‌کاری اداره  راه‌داری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پل‌دختر انجام شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست پل‌دختر تصریح کرد: با توجه به قرارگیری محورهای مواصلاتی در مناطق کوهستانی، تنوع زیستی و جانوری شهرستان، تردد حیات وحش در حاشیه جاده‌ها به ویژه در شب محتمل بوده که جهت جلوگیری از تصادف و تلفات و خسارات به محیط زیست، انتظار می رود همشهریان در ترددهای جاده‌ای نکات  ایمنی را رعایت و به تابلوهای هشدار دهنده توجه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول