اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت انتخابات اسفند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در کرمانشاه آمادگی کامل برای تأمین امنیت حداکثری جهت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه امسال وجود دارد.

آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت انتخابات اسفند

آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت انتخابات اسفند/برخورد با مجرمان در کرمانشاه تشدید می‌شود

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در کرمانشاه آمادگی کامل برای تأمین امنیت حداکثری برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه امسال وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان در کمیسیون عملیات استان که به میزبانی شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات اسفندماه یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی کشور به شمار می‌رود و دستگاه‌های زیادی برای برگزاری آن مسئولیت دارند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مسئولیت‌های برگزاری این رویداد مهم که موضوع تأمین امنیت آن است به پلیس سپرده‌شده است و از همین رو باید از هم‌اکنون آمادگی‌های لازم برای انجام این وظیفه خطیر کسب شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بابیان اینکه پلیس علاوه بر تلاش برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، آماده تأمین امنیت حداکثری این رویداد مهم ملی است، گفت: پرهیز از هرگونه اقدامی به نفع یا علیه کاندیداها از دیگر موضوعاتی است که همکاران ما سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

وی در ادامه از تشدید برخوردها با مجرمان خبر داد و گفت: این استان محل مناسبی برای قانون‌شکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی نخواهد بود و درصورتی‌که مرتکب هرگونه خطایی شوند قاطعانه و بدون گذشت با آن‌ها برخورد می‌شود.

رئیس پلیس استان کرمانشاه شناسایی کانون‌های تشکیل جرم، افزایش استقرار ایست و بازرسی، پاک‌سازی مرتب نقاط آلوده و مسدود شدن مسیر محل تردد قاچاقچیان سلاح و کالا را مورد تأکید قرارداد و گفت: عرصه بر مجرمان و قانون‌شکنان باید تنگ‌تر از گذشته شود تا فرصت فکر کردن برای ارتکاب جرم را نداشته باشند.

سردار حاجیان در پایان نسبت به برخورد با قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر، معتادان متجاهر و سارقان و مال‌خران اموال مسروقه نیز تأکید و افزود: اجرای درست امنیت محله محور کمک می‌کند مجرمان راحت از گذشته شناسایی و دستگیر و انواع جرم نیز سریع‌تر کشف شود.

انتهای پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول