اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اشتغالزایی برای ۲۰۵۰ مددجوی زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون برای ۲ هزار و ۵۰ مددجوی زنجانی اشتغالزایی شده است.

اشتغالزایی برای ۲۰۵۰ مددجوی زنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اشتغالزایی برای جامعه هدف یکی از اولویت‌های کمیته‌امداد است، اظهار کرد: تعهدات کمیته‌امداد برای اشتغالزایی جامعه هدف در سال‌جاری بیش از ۵ هزار مورد است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: در همین راستا از ابتدای سال‌جاری تاکنون برای ۲ هزار و ۵۰ نفر از مددجویان این نهاد شغل ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه درصدد هستیم جشن توانمندسازی ۲ هزار و ۵۰۰ هزار خانواده را امسال برگزار کنیم، افزود: از این تعداد، ۵۰۰ نفر را شامل زنان سرپرست خانواده هستند.

صالحی همچنین از زمینه سازی برای ایجاد زنجیره ارزش و بازار سازی برای محصولات تولیدی طرح‌های اشتغال در بستر فضای مجازی نیز خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی شده است تفاهم نامه همکاری با هدف بازار یابی و فروش محصولات تولیدی مجریان طرح‌های اشتغال با پلتفرم‌های بومی استانی در این بخش منعقد شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بهره‌گیری از ظرفیت راهبران شغلی را از دیگر شیوه‌های موثر ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر چتر حمایت دانست و افزود: در این بخش نیز راهکارهای فروش محصولات مددجویان آموزش داده می‌شود تا دچار مشکل نشوند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول