اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت متصل می‌شوند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار تفرش تا پایان بهمن ماه به اینترنت متصل خواهند شد.

روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت متصل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تفرش، عیسی زارع پور امروز در شورای اداری شهرستان تفرش اظهار کرد: هدف دولت سیزدهم رفع و به حداقل رسیدن مشکلات و تزریق امید به جامعه است؛ مدیران دستگاه‌ها نیز باید همین هدف را دنبال کنند و آن را محقق کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی در طول عمر خود همیشه تحت شدیدترین تحریم‌ها بوده اما جوانان و متخصصان کشور ناامید نشدند با تلاش و کوشش خود موفق شدند به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنند که باید این دستاوردها به گوش آحاد جامعه برسد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اینترنت همراه از نسل چهار به سوی نسل پنج در حرکت است، ادامه داد: تحقق این امر به جز با به‌کارگیری فیبر نوری میسر نمی‌شود و این آمادگی وجود دارد تا اینترنت همراه به نسل پنج ارتقا پیدا کند.

زارع پور بیان کرد: دیجیتالی شدن سکوی پیشرفت کشورهاست و ما نیز باید در این مسیر قدم برداریم و همپای دیگر کشورها پیش برویم؛ امروز برخی پلتفرم‌های ایرانی به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کردند؛ بیش از ۲۷ میلیون کاربر از پیام‌رسان ایتا و ۴۰ میلیون نفر از روبیکا استفاده کرده‌اند.

وی اضافه کرد: روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان بهمن ماه به اینترنت متصل خواهند شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فعالیت‌های شبکه ملی اطلاعات نیز از درصد ۲۳ به ۶۳ درصد افزایش پیدا کرده است؛ یکی از اهداف ما افزایش سرعت اینترنت است به طوری که امروز میانگین سرعت در ساوه ۸۰۰ مگابیت بر ثانیه بود.

زارع‌پور همچنین از هدف‌گذاری پوشش ۲۰ میلیون خانواری شهرهای مختلف کشور به فیبر نوری تا سه سال آینده خبر داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول