اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

عملیات آبرسانی به ۱۸ روستای «صحنه» ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه آبرسانی به ۱۸ روستا شهرستان صحنه با ۷۶۹ خانوار خبر داد.

عملیات آبرسانی به ۱۸ روستای «صحنه» ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رضا داودی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه آبرسانی به مجتمع کرج پاقلعه و علی‌گرزان شهرستان صحنه خبر داد.

وی با اشاره به اجرای طرح جهاد آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی استان کرمانشاه، اظهار کرد: جهت تأمین آب شرب ۱۸ روستا با ۷۶۹ خانوار، ۴باب مخزن با مجموع حجم ۵۰۰ متر مکعب، لوله‌گذاری خط انتقال به طول ۱۳ هزار و ۱۵۰ متر و شبکه به طول ۷ هزار متر و احداث ۲ باب موتورخانه و ایستگاه پمپاژ در دستور کار قرار گرفته است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تاکنون احداث مخزن ۳۰ مترمکعبی میرطاهر و ۲۰ مترمکعبی دستجرده به اتمام رسیده و ساخت ۴۵۰ متر مکعب مخزن دیگر باقی‌مانده است.

وی افزود: احداث یک باب موتورخانه و ایستگاه پمپاژ نیز به پایان رسیده و از عملیات لوله‌گذاری خط انتقال ۲ هزار و ۹۵۰ متر و لوله گذاری شبکه ۷ هزار متر باقی‌مانده است.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول