اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای 3 هزار و 452 برنامه به مناسبت هفته بسیج

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: در راستای گرامیداشت هفته بسیج 3 هزار و 452 برنامه در قالب 165 عنوان در استان زنجان اجرا خواهد شد.

اجرای 3 هزار و 452 برنامه به مناسبت هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن لطیفی، مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج با اشاره به فلسفه تشکیل نهاد مقدس بسیج اظهار داشت: خدمات ارزنده بسیج از ابتدای انقلاب بر هیچ‌کسی پوشیده نیست و این نهاد مقدس و مردمی با ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی همواره پشتیبان بسیار قوی برای نظام جمهوری اسلامی در تمامی حوادث، مسائل و بحران هاn> بوده و هست.  
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: گسترش معنویت فردی و اجتماعی، ریل‌گذاری برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی،‌ ترویج ارزش‌های دینی در حوزه‌های تخصصی همچون هنر،‌ ورزش و رسانه، ‌خدمتگزاری بی‌منت به مردم در شرایط سخت و حوادث همچنین ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن از کارکردهای نهاد بسیج در بیش از چهار دهه از عمر بابرکت این شجره طیبه است. 
وی مقاومت اعجاب‌انگیز در مناطق اشغالی و نوار غزه را از نتایج فرهنگ بسیج دانست و افزود: اگر امروز آمریکا نفوذ سیاسی خود را در خاورمیانه ازدست‌داده و در رژیم اشغالگر قدس در  جنگ غزه حیثیت و اعتبار خود را بر باد رفته می‌بیند، ثمره شجره طیبه‌ای است که امام راحل بنام بسیج بنیان نهاده است. 
لطیفی با اشاره به تجربه موفق حضور اقشار مختلف در برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تمام سلائق و گرایش‌ها زیر پرچم جمهوری اسلامی آماده جان‌فشانی در راه اسلام و ایران هستند و رسانه استانی آماده برنامه‌سازی در هفته بسیج با حضور بسیجیان موفق و کارآفرین است. 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اهمیت تبیین خدمات بسیج در حوزه‌های مختلف گفت: همه برنامه‌های روتین حوزه سیما و صدا به این مناسبت می‌پردازد و علاوه بر آن، ده‌ها مستند تفسیری و فیلم سینمایی، برنامه‌های پلاک، تقویم عزت، نشانه‌ها و شجره طیبه، مستند نیلوفران آبی، مستند سرداران شاخص، در کنار سلسله نمایش‌های رادیویی طبقه الف و فاخر در این هفته پخش خواهد شد. 
در ادامه جلسه فرمانده سپاه انصارالمهدی استان هم با تشکر فراوان از اهتمام ویژه صداوسیمای استان به فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، از تلاش‌های بی‌وقفه رسانه استانی در حوزه جهاد تبیین قدردانی کرد و گفت: انعکاس برنامه‌های فرهنگی بویژه تولیدات مرتبط با مدافعان مرزهای عزت و شرف از هر قشر و صنف به‌خصوص در ایام هفته بسیج تأثیر بسزائی در تقویت بنیان‌های اعتقادی و اتحاد جامعه و افزایش روحیه و انگیزه بسیجیان دارد.  
سردار جهان‌بخش کرمی افزود: باید قدردان این ملت که در عرصه‌های‌ مختلف با حضور حماسی خود نقش‌آفرینی کردند باشیم و فراموش نشود که اتکا به خداوند، بصیرت مردم و استفاده از ظرفیت‌های داخلی همیشه برکات فراوانی برای میهن اسلامی به ارمغان دارد. 
وی تصریح کرد: در راستای هفته بسیج 3 هزار و 452 برنامه در قالب 165 عنوان در استان زنجان اجرا خواهد شد. 
سردار کرمی با بیان اینکه دیدار بسیجیان با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان و دیدار جهادگران بسیجی با استاندار زنجان از جمله برنامه‌های هفته بسیج در سطح استان است، خاطرنشان کرد: نمایش اقتدار بسیج با حضور 16 هزار بسیجی در شهرستان‌ها، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی، افتتاح مسکن محرومین، نمایش اقتدار بسیجیان استان در 5 آذر به‌صورت برنامه متمرکز استانی با حضور و سخنرانی یکی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و رزمایش جهادگران فاطمی در طول هفته بسیج در روستاها و مناطق محروم نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان زنجان است. 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان هم در این جلسه با تقدیر از تلاش‌های صداوسیمای مرکز زنجان در توجه ویژه به موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: بسیج در حوزه فرهنگ و اندیشه حضور جدی دارد و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب را وظیفه خود می‌داند که این مهم با همراهی رسانه ملی امکان پیدا می‌کند. 
 حجت‌الاسلام حسن بیگدلی افزود: بسیج در طول 44 سال گذشته همواره خادم مردم بوده و از هیچ‌گونه مجاهدت و ایثار برای آسایش و آرامش مردم دریغ نکرده است و امروز هم با حضور جدی در بخش‌های مختلف یاریگر نظام هستند و تلاش می‌کنند از ظرفیت‌های این حوزه برای ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی به بهترین روش بهره گیرند. 
در ادامه این جلسه معاونین و مدیران دو نهاد به بیان برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت هفته بسیج پرداخت و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مشترک این برنامه انجام شد.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول