اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

برگزاری پویش احسان دانش برای ۴ هزار دانش‌آموز محروم لرستاتی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: پویش احسان دانش با هدف دسترسی ۴ هزار دانش‌آموزان پایه اول تا ششم مقطع دبستان در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار روستایی در قالب کاربرگ های آموزشی برگزاری می‌گردد.

برگزاری پویش احسان دانش برای ۴ هزار دانش‌آموز محروم لرستاتی

مجید طائف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به اجرای پویش احسان دانش در لرستان، اظهار کرد: این پویش با هدف دسترسی دانش‌آموزان پایه اول تا ششم مقطع دبستان در مناطق حاشیه‌ای کم برخوردار روستایی در قالب کاربرگ‌های آموزشی برگزاری می‌گردد. 

وی خاطرنشان کرد: شناسایی دانش‌آموزان گروه هدف با محوریت گروه‌های مردمی فعال در حوزه آموزشی صورت می‌گیرد. 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمام امام(ره) لرستان با بیان اینکه پویش احسان دانش در سطح ۴ هزار دانش آموز برگزار می‌شود، افزود: همچنین این پویش با همراهی و همکاری معاونت ابتدایی سازمان آموزش و پرورش و با محوریت قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان در سطح ۱۲ شهرستان انجام می‌شود.  

طائف بیان داشت: کاربرگ‌های تحویلی به صورت برنامه هفتگی در اختیار دانش آموزان قرار گرفته و در پایان روند پیشرفت تحصیلی مورد پایش و ارزیابی و در برنامه‌های آتی مدنظر قرار می‌گیرد.

 وی با اشاره به انجام رزمایش مشق احسان با توزیع ۵ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند در مناطق حاشیه‌ای شهرها و مناطق کم‌برخوردار استان، گفت: همچنین رزمایش راه ابریشم با هدف تقویت دانش‌آموزان رشته‌های تجربی و ریاضی جهت آمادگی کنکور به تعداد هزار نفر بسته‌های آموزشی به ارزش ۱۰ میلیون و در مجموع ۱۰ میلیارد تومان، بصورت مجازی توسط مشاوران مرکز و استان برگزار گردید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول