اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خرید تضمینی ۲۰۰ تن کلزا و گلرنگ در استان زنجان

معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی استان زنجان از خرید تضمینی بیش از ۲۰۰ تن کلزا و گلرنگ توسط شبکه تعاونی روستایی این استان خبر داد.

خرید تضمینی ۲۰۰ تن کلزا و گلرنگ در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، قربانی، معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شبکه تعاونی روستایی استان زنجان درسال ۱۴۰۲ با شکست رکورد خرید تضمینی گندم در ۲۵ مرکز بیش از ۱۱۱ هزار تن گندم خریداری کرده است.

معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی استان زنجان با اشاره به اتمام خرید تضمینی کلزا و گلرنگ گفت: از ابتدای تیرماه بیش از ۲۰۰ تن کلزا وگلرنگ از کشاورزان توسط ۵ مرکز خرید شبکه تعاونی روستایی حوزه عمل استان خریداری شده است.

وی با تاکید بر اینکه در خرید تضمینی تولید کننده و مصرف کننده مورد حمایت قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: خرید تضمینی گندم و کلزا وگلرنگ موجب تعادل در نظام تولید، حمایت از کشاورزان، تقویت تولیدات داخلی و جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان می‌شود.

قربانی یادآور شد: در راستای تشویق کشاورزان به منظور ارائه محصولات خود به مراکز خرید در طول سال امکانات، تسیهلات و نهاده‌های کشاورزی اعم از کود و سم در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول