اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پلمب یک فروشگاه غیرمجاز سم در بیضا

مدیر جهادکشاورزی شهرستان بیضا گفت: یک فروشگاه متخلف عرضه سموم و نهاده های کشاورزی در این شهرستان با دستور قضایی پلمب شد.

پلمب یک فروشگاه غیرمجاز سم در بیضا

به گزارش خبرگزاری فارس از بیضا، صدیقه مویدی با بیان اینکه ساماندهی و نظارت بر فعالیت داروخانه ها و فروشگاه های توزیع کننده سم مستمر است توضیح داد: این فروشگاه متخلف به علت عدم حضور مسئول فنی، نداشتن مجوز قانونی و عرضه سموم تاریخ گذشته پلمب شد. 

مویدی تصریح ‌کرد: ضروری است برای سلامت جامعه در خرید و فروش سموم کشاورزی، ضوابط و مقررات به‌طور دقیق رعایت شود.

وی اظهار کرد: با هماهنگی فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت، پلیس اماکن نیروی انتظامی و اداره تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف، شبکه بهداشت و درمان و نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تعداد 19 فروشگاه و داروخانه این شهرستان ماهیانه مورد بازدید قرار می گیرند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه سیاست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس کنترل غیرشیمیایی آفات با استفاده از عوامل بیولوژیک و تجهیزات کنترلی است، گفت: نظارت بر مصرف سموم دفع بیماری ها و آفات نباتی در راستای صیانت از سلامت جامعه از وظایف حاکمیتی سازمان جهاد کشاورزی بوده که از تولید تا مصرف رصد می شود.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول