اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

قرارگاه مقابله با مهاجمان زیستی و تهدیدکنندگان غذایی تشکیل شد

معاون سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: ما با پدیده نوظهور مهاجمان زیستی مواجه هستیم که امنیت سلامت و غذایی کشور ایران را مورد هدف قرار داده‌اند، در همین رابطه قرارگاه مهاجمان زیستی را تشکیل دادیم.

قرارگاه مقابله با مهاجمان زیستی و تهدیدکنندگان غذایی تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی‌محمد لطیفی ظهر امروز در شورای پدافند غیرعامل لرستان با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل همسو با اقتدار کشور در همه حوزه‌ها گام‌ برمی‌‌دارد، اظهار کرد: قرارگاه مردم‌محور در سازمان پدافند غیرعامل کشور تشکیل شده است.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه مردم‌محور در سازمان پدافند غیرعامل کشور، عنوان کرد: دشمن بر روی خدمات زنجیره شهروندان تمرکز می‌کند و از این طریق به دنبال این است که به مردم فشار وارد کند.

معاون سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه ما با جنگ پیچیده ترکیبی مواجه هستیم، گفت: ما با پدیده نوظهور مهاجمان زیستی مواجه هستیم که امنیت سلامت و غذایی کشور ایران را مورد هدف قرار داده‌اند، در همین رابطه قرارگاه مهاجمان زیستی را تشکیل دادیم.

لطیفی با بیان اینکه پدافند غیرعامل، دیده‌بان آگاه و سپر محکمی برابر انواع تهدیدات داخلی و خارجی است، افزود: دشمن نمی‌تواند با فکر درگیری نظامی با ایران مقابله کند، بنابراین با تهدید امنیت غذایی ورود می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ضعف‌ها و مشکلات در مواقع بحران شناخته می‌شوند، خاطر نشان کرد: طبق توافق با وزارت کشور ۲۸ برنامه موضوعی پدافند غیرعامل برای لرستان به امضا رسیده است و انتظار می‌رود با تلاش مدیران به خوبی اجرا شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول