اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دیوان عدالت اداری برای رضایت مردم تلاش کند

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه گام‌های محکم‌تری توسط دیوان عدالت اداری در احقاق حق و جلب رضایت مردم و خداوند برداشته شود، گفت: گاهی زحمات کشیده می‌شود اما رضایت حاصل نمی‌شود، از این رو مهم‌تر این بوده که مدیران به‌گونه‌ای کار کنند که زمینه‌های شکایت و اعتراض کاهشی شود.

دیوان عدالت اداری برای رضایت مردم تلاش کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام مظفری رئیس دیوان عدالت اداری کل کشور با بیان اینکه استان مازندران نسبت به استان‌های هم‌تراز شرایط مثبت‌تری دارد مایه خوشحالی است‌، اظهار کرد: اصل عدالت دیوان اداری با آن قانونی که در دیوان به‌وجود آماده نیت مبارک و چیز درست و لازمی است اما کمبود قضات و یا کم و کسری‌های دیگر جایز نیست و باید در این بخش و حضور نیروهای شایسته غنی باشیم.

وی با اشاره به اینکه گاهی زحمات کشیده می‌شود اما رضایت حاصل نمی‌شود،گفت: از این رو مهم‌تر این بوده که مدیران به‌گونه‌ای کار کنند که زمینه‌های شکایت و اعتراض کاهشی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این زمینه باید توجه شود که جهادتبیین اینجا لازم است،گفت: در غیر این صورت همین استان کم‌آسیب تبدیل به پرآسیب می‌شود.

وی گفت: گام‌های محکم‌تری توسط دیوان در احقاق حق و جلب رضایت مردم و خداوند برداشته شود و در این زمینه جهاد تبیین لازم است.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه یک حکم به حق، منفعتش برای جامعه از شبانه‌روز بارندگی برای جامعه بیشتر و یک حکم نا به حق هم ضررش از بسیاری از مسائل بیشتر است، یادآور شد: امیدواریم شاهد برداشتن گام‌های محکم‌تری توسط دیوان در احقاق حق و جلب رضایت مردم و خداوند باشیم.

وی خاطرنشان کرد: کم‌‌مراجعه کردن را همیشه به حساب کم‌آسیبی نباید گذاشت و این موضوع  گاهی ناشی از کم‌اطلاعاتی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران از این حضور و سفر رئیس دیوان اداری کشور به مازندران تقدیر و تشکر کرد و گفت: آرزوی پیروزی مردم غزه و نابودی ظالمان حاکم در منطقه صهیونیست‌های جنایت‌گر داریم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول