اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دیدار مردمی رئیس دیوان عدالت اداری با مردم مازندران

رئیس دیوان عدالت اداری کل کشور در جریان سفر خود به استان مازندران به همراه معاونان با ۱۶۲ نفر از مردم استان دیدار وبه بررسی مشکلات و درخواست‌های آنان پرداختند.

دیدار مردمی رئیس دیوان عدالت اداری با مردم مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام حکمت‌علی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری صبح امروز در جریان سفر خود به استان مازندران به همراه معاونان با ۱۶۲ نفر از مردم  استان دیدار و به بررسی مشکلات و درخواست‌های آنان پرداختند.

در ادامه برنامه  سفر‌های استانی مدیران دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام حکمت‌علی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری و هیات قضایی همراه، درساختمان دادگستری استان مازندران میزبان مراجعان بودند.

در این  جلسه دیدار مردمی، رئیس و معاونان دیوان عدالت اداری پاسخگوی ۱۶۲ نفر از افرادی که برای ملاقات مردمی ثبت نام کرده بودند، شدند.

گفتنی است عمده درخواست های مردم، تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها،  مشکلات  اداری و استخدامی، اعتراض به رای دیوان عدالت اداری و نحوه اجرای آرای قطعی دیوان در دستگاه های اجرایی است که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم صادر شد.

شایان ذکر است درخواست های حاوی دستور قضایی و ضمائم آن بلافاصله اسکن شده و از طریق اتوماسیون اداری به کارتابل هر یک از معاونان قضایی ارجاع می‌شود و مراجعان می‌توانند به صورت تلفنی پیگیر پاسخ‌های خود شوند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول