اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

موضوع غزه یک مسئله مهم برای دستگاه‌های فرهنگی است

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، ۲ نهاد سازمان فرهنگی و ارشاد اسلامی را مکمل یکدیگر دانست و گفت: وضعیت غزه یک مسئله مهم برای دستگاه‌های فرهنگی است.

موضوع غزه یک مسئله مهم برای دستگاه‌های فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پوریا جلالی سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز در دیدار ایمان درخشی رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه؛ ۲ نهاد سازمان فرهنگی و ارشاد اسلامی را مکمل یکدیگر دانست.

وی با بیان اینکه نگاه این ۲ نهاد به یکدیگر باید یک نگاه همکاری و یک‌دست باشد، گفت: وضعیت غزه یک مسئله مهم برای دستگاه‌های فرهنگی است؛ برگزاری رویداد ملی نقاشی خیابانی هنر راویان غزه با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری؛ استارت همکاری بود که ان‌شاءالله تداوم خواهد داشت.

درخشی رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه در ادامه این نشست با بیان اینکه دیوار جدایی بین ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی نیست، اظهار کرد: رویدادهای مشترکی بین این دو نهاد وجود دارد چراکه پرچم‌دار فرهنگ هستیم.

وی با تاکید بر اینکه کار تیمی همواره نتیجه بخش بوده است، افزود: در مقابل هرگونه مشکل فرهنگی که در این شهر وجود دارد باید پاسخگو باشیم.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه اعتماد به جوانان یکی از الزامات مباحث فرهنگی است تصریح کرد: در سازمان فرهنگی به این موضوع مهم توجه کرده‌ایم و بر آن تاکید نیز داریم.

درخشی در پایان، خاطرنشان کرد: اداره‌کل ارشاد اسلامی، ما را از خود بداند و در تمامی سرفصل‌های مشترک کنار این اداره‌کل خواهیم بود.

گفتنی است، در این نشست بر لزوم تشکیل کارگروه مشترک بین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی شهرداری و همچنین تشکیل کمیته‌های مشترک تأکید و مقرر شد در نشستی با نوروزی شهردار کرمانشاه، این موضوع مهم بررسی و عملیاتی شود.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول