اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

هیات چینی به ایران آمد؛ طراحی واگن های مترو

معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران از ورود هیات چینی به ایران خبر داد و گفت: قرار است در مورد طراحی ناوگان حمل ونقل و جزییات قراردادها بحث و بررسی صورت گیرد.

هیات چینی به ایران آمد؛ طراحی واگن های مترو

محسن هرمزی معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس به سفر هیات 7 تا 8 نفره چینی به ایران خبر داد و گفت: این هیات به ایران آماده و حدود 2 هفته در کشور ما خواهند بود.

وی ادامه داد: در سفری که به چین داشتیم قرار شد چینی ها به ایران بیایند و در مورد طراحی ناوگان حمل ونقل و جزییات قراردادها بحث و بررسی صورت گیرد.

معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه قرارداد ساخت 791 واگن با چینی ها بسته شده است، گفت: قرار است بخشی از واگن ها وارد و الباقی با انتقال تکنولوژی ساخته شود.

هرمزی از پرداخت، پیش پرداخت از سوی دولت اشاره کرد و گفت: در این دوره پول داده شد؛ قرارداد 791 واگن حدود 7 سال بلاتکلیف مانده بود.

وی در خصوص ساخت تراموا در تهران، گفت: بازدیدهای در این زمینه در چین داشتیم و قرار است موضوع مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران به ورود اتوبوس ها و تاکسی های برقی به تهران اشاره کرد و گفت: یکی از راه های رفع آلودگی هوا برقی سازی است و در این باره برنامه ریزی هایی صورت گرفته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول