اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

سپیدرود رشت با شکست صدرنشین و یاد لنگرود به صدر رسید + عکس

سپیدرود رشت با پیروزی مقابل نیروی زمینی به صدر جدول دسته 2 فوتبال ایران رسید.

سپیدرود رشت با شکست صدرنشین و یاد لنگرود به صدر رسید + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سپیدرود در دومین بازی خارج از خانه پی در پی خود موفق شد تا در تهران نیروی زمینی را شکست دهد و با کسب چهار امتیاز از ۲ بازی بیرون خانه با دست پر به رشت باز گردد.

 

حالا سپیدرود به حوالی صدر بازگشته و شاگردان فرشاد آقای صعود قصد ندارند دیگر از آن فاصله بگیرند. حضور هوادارن پر شور در ۲ بازی خارج از خانه نشان داد که سپیدرودی‌ها بیشتر از همیشه همدل و هم نفس شده‌اند تا دست در دست یکدیگر پایان فصل یک اردی بهشت رویایی را دوباره با فرشاد پیوس رقم بزنند.

فرشاد پیوس سرمربی سپیدرود در این دیدار میلاد پورقلی، صادق صادقی، رضا عاشوری، میثم فردوسی، نیما پاکدل، میلاد پورصف شکن، میلاد کرمانی مقام، علی رضا داوری، مهیار نوری، پیام ملکیان و امیرعباس حسنی در در ترکیب تیمش قرار داده بود.

 

گزارش بازی

'۳۰مسابقه در نیمه نخست با میدان داری سپیدرودی‌ها آغاز شد و در یک سوم نخست بازی چندین موقعیت مناسب را رشتی‌ها از دست دادند که تک به تک رضا عاشوری و میلاد پورصف‌شکن مهمترین موقعیت‌های سپیدرود برای رسیدن به گل بود که از دست رفت.

'۵۲فرار رضا عاشوری از جناح راست نیروی زمینی و سانتر در حال حرکت عاشوری روی خط دروازه نیروی زمینی فرود آمد و از تیرک عموی دروازه میزبان بدون اینکه بازیکنی حضور داشته باشد راهی اوت شد.

' ۶۰شوت پیام ملکیان با فاصله اندک راهی اوت شد.

' ۷۳پاس در عمق میلاد کرمانی مقام پس از برخورد به مدافع نیروی زمینی زیر پای میلاد پورصف‌شکن افتاد تا میلاد با فرار در عمق خط دفاع میزبان در حالت تک به تک با وحید مهدی خانی گل نخست سپیدرود را به ثمر برساند.

'۹۶فرار میعاد یزدانی تازه به میدان آمده می‌توانست در واپسین ثانیه‌های بازی سپیدرود را دو گله کند که وحید مهدی خانی پیش تاخته تا بیرون محوطه جریمه مانع این اتفاق شد.

 

حاشیه‌ها

مسابقه دو تیم سپیدرود رشت - نیروی زمینی تهران به درخواست باشگاه سپیدرود به احترام جانباختگان حادثه آتش سوزی لنگرود با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

سپیدرودی‌های در این مسابقه با بازوبند مشکی وارد زمین شدند و به همراه خود بنر تسلیتی به بازماندگان حادثه لنگرود آوردند تا مراتب همدردی خود را با هم استانی های‌شان ابراز کردند.

آرمان مردانی مهاجم سپیدرود که برای گذراندن خدمت سربازی به نیروی زمینی رفته و سید محمد حسینی دروازه بان و مربی دروازه بان‌های سابق سپیدرود، دو عضو سرخ‌پوشان بودند که در تیم نیروی زمینی حضورداشتند و در ابتدای بازی با دسته‌های گل به سمت نیمکت سپیدرود آمدند.

به مانند دو مسابقه خارج از خانه هفته‌های دوم و چهارم، تعداد زیادی از هواداران خود را به ورزشگاه غدیر تهران رسانده بودند تا یادآور شوند که عشق به سپیدرود حد و مرز ندارد.

داور در نیمه نخست ۳ دقیقه و در نیمه دوم شش دقیقه وفت تلف شده اعلام کرد.

 

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول