اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رمال و دعا نویس کلاهبردار در ابهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از اجرای طرح محله محور و شناسایی و دستگیری فردی که با شیوه رمالی و دعا نویسی از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

رمال و دعا نویس کلاهبردار در ابهر دستگیر شد

محمد مهدیخانی، فرمانده انتظامی شهرستان ابهر امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در حین اجرای طرح محله محور شناسایی فردی که به شیوه رمالی و دعا نویسی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر افزود: ماموران با انجام اقدامات به موقع این متهم را که اقدام به کلاهبرداری از طریق دعانویسی و رمالی می‌کرد، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را حین انجام بزه ارتکابی دستگیر کردند.
 وی با اشاره به شگرد کلاهبرداری متهم که با طالع بینی و فال‌گیری، پس از جلب و سوء‌ استفاده از اعتماد قربانیان با دادن وعده‌های دروغین به آنها و نیز سوء استفاده از باورهای دینی مردم و همچنین برقراری روابط دوستانه مبالغ زیادی پول دریافت می‌کرد، اذعان کرد: در بازرسی از محل کار متهم تعداد زیادی کتاب رمالی کشف شد.
مهدیخانی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: افراد سودجو، مسائل خرافاتی را به اشکال گوناگون در شبکه‌های اجتماعی رواج و به این طریق از اعتماد طعمه‌های خود سوء استفاده می کنند که افراد باید مراقب باشند تا با حساسیت و آگاهی بیشتر در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند و در صورت اطلاع از فعالیت مجرمانه این افراد با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول