اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری: تمامیت‌خواهی انحراف از گفتمان انقلاب است

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: ما معتقدیم که وظیفه گروه‌های مختلف سیاسی و غیرسیاسی خدمت به مردم و میهن عزیزمان ایران است و هر نوع تمامیت خواهی در نقل یا فعل را انحراف از گفتمان انقلاب می‌دانیم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری: تمامیت‌خواهی انحراف از گفتمان انقلاب است

زهره سادات لاجوردی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با تاکید بر اهمیت مشارکت سیاسی در انتخابات‌ و تلاش همه دلسوزان کشور جهت ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق رای گفت: با توجه به شرایط خاص و تنگناهای مختلف به ویژه مسایل معیشتی و اقتصادی چند ساله اخیر، مجلس یازدهم با فراز و نشیب‌های فراوانی مواجه بود و با مبنا قراردادن مردم‌محوری توانست در تصویب قوانین و حل و فصل بسیاری از مسائل سربلند و موفق باشد.

وی افزود: با تلاش‌های مستمر دولت مقدار زیادی از التهاب بازار و تورم نقطه به نقطه کم شد. با وجودی که هنوز با نقطه مورد رضایت مردم و مورد انتظار خودمان فاصله داریم اما در مجموع جامعه از آن ناآرامی اقتصادی و التهاب فزاینده روزمره فاصله گرفته که کاهش چشم‌گیر تورم مواد غذایی و سبد ارزاق روزمره خانوارها و وضع برخی رفاهیات برای اقشار کم‌درآمد، نقش به‌سزایی در این امر داشته است.

در هر دوره از انتخابات شاهد حضور مدبرانه و دشمن‌شکن مردم بوده‌ایم

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اهمیت اقتصاد در تمایل جوامع برای حضور در عرصه انتخابات، همواره شرایط فرهنگی، اجتماعی و ملی و تمایل مردم به اثرگذاری در سرنوشت خود، نقش پررنگ‌تری را در این میدان ایفا کرده است؛ با توجه به سابقه تمدنی ایران و درک اهمیت حفظ وحدت و استقلال ملی از سوی یکایک ایرانیان و با وجود تبلیغات سوءرسانه‌های بیگانه و معاند، در هر دوره از انتخابات شاهد حضور مدبرانه و دشمن‌شکن مردم بوده‌ایم.

وی با اشاره به تاثیر اتحاد مردم در میزان مشارکت انتخابات گفت: اهمیت همبستگی و اتحاد مردم در بینش انقلابی و اسلامی تا جایی است که برخی از اصول قانون اساسی بر پایه لزوم برقراری عدالت و برخورداری بدون تبعیض آحاد جامعه وضع شده و بالطبع خروجی این موارد، ناظر بر اهمیت وفاق و اتحاد ملی است.

لاجوردی تصریح کرد: با وجود خرده فرهنگ‌های مختلف در طول سابقه تمدنی ایران و اتحاد میان آنها و علیرغم اختلافات جزیی همواره یکی از نقاط قوت ایران عزیز در طی اعصار و ادوار مختلف بوده و هست. اساسا رمز پیروزی ما در انقلاب اسلامی و در مواجهه با انبوه هجمه‌ها و فتنه‌های داخلی و خارجی، وحدت کلمه و کلمه وحدت و انسجام ملی بوده، هست و خواهد بود.

لاجوردی در واکنش به اظهارات یکی از بانوان در برنامه‌ای تلویزیونی، ضمن اشاره به سیره امامین انقلاب و شهدا گفت: در زمان امام خمینی(ره) و پس از ایشان یعنی در دوران هدایت جامعه توسط رهبر معظم انقلاب، مسیر حاکمیت و سیاست‌های کشور هرگز در راستای تمامیت‌خواهی افراد یا گروه‌های خاصی نبوده و هیچ یک از شهدای مظلوم ما که گاها در مناصب مهمی قرار داشتند هرگز در زمان حیات برای خود و خانواده‌هایشان، سهم و حق ویژه‌ای قائل نبودند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین ظهور بالقوه مردم‌سالاری در کشور ما تا جایی فعلیت یافته که علی‌رغم خسارات فراوان داخلی و بین المللی ناشی از روی کار بودن برخی افراد و دولت‌ها، همواره به نظر اکثریت مردم احترام گذاشته شده است. لذا ما معتقدیم که وظیفه گروه‌های مختلف سیاسی و غیرسیاسی خدمت به مردم و میهن عزیزمان ایران است و هر نوع تمامیت خواهی در نقل یا فعل را انحراف از گفتمان انقلاب می‌دانیم.

رمز پیروزی ما در انقلاب اسلامی وحدت کلمه و انسجام ملی است

وی با بیان اینکه رمز پیروزی ما در انقلاب اسلامی در مواجهه با هجمه‌ها و فتنه‌های داخلی و خارجی وحدت کلمه و انسجام ملی بوده و هست، افزود: مرزبندی ما با کسانی است که به اسم ایران و ایرانی در خط مقابل ملت شهیدپرور و رهبری حکیم و فرزانه آن قدم و قلم می‌زنند و دانسته یا گاهاً نادانسته در زمین دشمن بازی می‌کنند.

لاجوردی در پایان گفت: شایسته و بایسته است که به حرمت خون شهیدان عزیز همه ما با همه توان و امکانات در شاهراه اتحاد و همبستگی و دوام و قوام نظام پرافتخار جمهوری اسلامی و ایران سربلندمان کوشا باشیم و با هوشیاری و بیداری نسبت به اظهارات و اقدامات وحدت‌شکن با هرگونه تفرقه‌انگیزی مقابله کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول