اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته کتاب

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان از پیش بینی برنامه‌های متعدد به مناسبت این هفته در کانون‌های مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: نمایشگاه کتاب به همت یکی از کانون‌های مساجد شهرستان خدابنده و در مصلای نماز جمعه شهر قیدار برپا خواهد شد.

اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته کتاب

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته کتاب در بین کانون‌های مساجد استان زنجان اظهار کرد: سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار«آینده خواندنی است» از بیست‌وسوم تا سی‌ام آبان‌ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان از پیش بینی برنامه‌های متعدد به مناسبت این هفته در بین کانون‌های مساجد استان زنجان خبر داد و افزود: به همین منظور نمایشگاه کتابی به همت یکی از کانون‌های مساجد شهرستان خدابنده در مصلای نماز شهر قیدار برپا خواهد شد.
وی با یادآوری اینکه در این هفته از کتابداران کتابخانه‌های مساجد استان تقدیر خواهد شد، ادامه داد: به همین مناسبت کتاب‌هایی با موضوعات دینی و اعتقادی به ائمه جماعت استان اهداء می‌شود.
اسلامی از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه اعضای کانون‌های مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: این مسابقه از کتاب«طرح اندیشه اسلام در قرآن» بخش نبوت اجرا می‌شود و علاقمندان از 15 آبان تا پایان دی ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سایت www.bachehayemasajed.ir  در این مسابقه شرکت کنند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان ادامه داد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی کانون‌های فرهنگی هنری رسالت از شهرستان خدابنده، آقامیرزااحمد از زنجان و شهید مطهری از شهرستان ابهر برای دریافت بسته مطالعاتی در خصوص خانواده معرفی شدند.
گفتنی استع در استان زنجان 386 باب کانون فرهنگی هنری مساجد فعالیت می‌کند که در 98 باب از این کانون‌ها کتابخانه وجود دارد؛ که شامل 76 باب کتابخانه مخزن دار و 12 باب کتابخانه باز است.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول