اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

برپایی نمایشگاه اسوه بسیج مساجد و محلات خراسان‌جنوبی

نمایشگاه اسوه بسیج مساجد و محلات مرحله استانی امروز در حسینیه جماران مرکز خراسان‌جنوبی برپاشد.

برپایی نمایشگاه اسوه بسیج مساجد و محلات خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، نمایشگاه اسوه بسیج مساجد و محلات مرحله استانی خراسان‌جنوبی امروز در حسینیه جماران آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه توانمندی ها و عملکرد پایگاه های نمونه استان  سال ۱۴۰۱ به مدت سه روز  به نمایش گذاشته شد.

ساعت بازدید نمایشگاه صبح ها ساعت ۸  تا ۱۱:۳۰  و عصرها ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۹:۳۰ است.

سردار یوسفی، جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در مراسم افتتاح نمایشگاه استانی اسوه بسیج مساجد و محلات در حسینیه جماران بیرجند ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های بسیجیان در پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج سطح استان اظهار داشت: به برکت این فعالیت‌هاست که نظام جمهوری اسلامی همچنان پیش برنده و پیشرونده در سطح جهان است و در همه صحنه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی نقش آفرینی می‌کند  که این نشان از تلاش بسیجیان در عرصه‌های مختلف است. 

وی با بیان اینکه گرچه تلاش همه بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت بسیج مورد ستایش است اما این نمایشگاه برای برترین‌ها برگزار شده است افزود: سال گذشته پایگاه‌های اسوه در نمایشگاه مورد ارزیابی قرار گرفتند امسال پایگاه‌های جدیدی توانستند این امتیاز و برتری را کسب کنند و به عنوان پایگاه اسوه معرفی شوند. 

یوسفی خاطرنشان کرد: هر پایگاهی که تلاش و فعالیت بیشتری داشته باشد و در عرصه‌های مختلفی که برای پایگاه‌های بسیج تعریف شده بتواند نقش آفرینی مثبتی داشته باشد قطعاً فعالیتشان دیده می‌شود، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و پایگاه های برتر به مرحله شهرستانی، استانی و کشوری راه پیدا می‌کنند. 

وی عنوان کرد: وقتی پایگاه‌های مقاومت بسیج در عرصه‌های مختلف ورود پیدا می‌کنند آمار فعالیت‌ها بسیار بالا می‌رود بسیج دریای بیکران خدمت و جهاد و اقیانوسی از اقدامات است. 

جانشین فرماندهی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری دو کلید واژه امید و ایمان را در فرمایشاتشان امسال مطرح کردند افزود:  در همه فعالیت‌هایی که در پایگاه‌های بسیج انجام می‌دهید این دو کلید واژه را مد نظر داشته باشید چون پایگاه اسوه هستید قطعاً اقدامات موثری داشته‌اید و طبق نقشه راهی که برای پایگاه‌های مقاومت تعریف شده است حرکت کرده‌اید. 

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول