اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ثبت ۶۹ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی خراسان‌شمالی

معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری و حمل و نقل خراسان‌شمالی گفت: طی ۷ ماه گذشته سال جاری 69 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی خراسان‌شمالی به ثبت رسیده است.

ثبت ۶۹ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی خراسان‌شمالی

علی ربانی، معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری و حمل و نقل خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ۶۹ میلیون تردد طی ۷ ماه گذشته امسال در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی به ثبت رسید که نسبت به سال گذشته ۲ درصد افزایش یافته است.

وی گفت: در این بازه زمانی، بیش از ۶ میلیون و ۴۶۳ هزار تردد در مبادی ورودی و بیش از ۶ میلیون و ۴۶۲ هزار تردد در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده است که به ترتیب ۶.۵۳ درصد و ۶.۳۰ درصد افزایش را نشان می دهد.

معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری و حمل و نقل خراسان‌شمالی افزود: محور چمن بید – جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس را دارای بیشترین تردد و محور گراتی – صفی آباد و بالعکس را کم تردد ترین بوده است.

وی ادامه داد: محور بجنورد – آشخانه (کریک)، میامی – گرمه (گرمه) و بالعکس بیشترین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده اند. 

ربانی بیان داشت: محور شیروان – فاروج و بالعکس دارای بیشترین سرعت متوسط تردد و محور چمن بید – گرمه و بالعکس دارای بیشترین درصد تخلف سرعت غیرمجاز  بوده است.

وی تصریح کرد: در ۷ ماه گذشته، بیشترین درصد تخلف فاصله غیرمجاز در محور صفی آباد – گراتی و بالعکس و  چمن بید – جنگل گلستان (چشمه خان) به ثبت رسید.

معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری و حمل و نقل خراسان‌شمالی ساعت اوج تردد در مهر ماه امسال را  ساعت ۱۱ الی ۱۳ ذکر کرد و ادامه داد: بیشترین محور پرتردد طی این مدت شیروان – بجنورد و بالعکس با بیش از ۴ میلیون و ۵۸۱ تردد بوده است.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول