اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

افتخار پلیس، خدمت‌رسانی به مردم هست

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس در میهن اسلامی ایران، یک نیروی خدمات‌رسان به مردم با دیدگاه عقیدتی و الهی است.

افتخار پلیس، خدمت‌رسانی به مردم هست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علیرضا کماسی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در نشست خبری امروز اظهار کرد: شما اصحاب رسانه، رسالت بزرگی بر عهده‌دارید و بایستی خدا قوت و خسته نباشید گفت به شما به خاطر رزمندگی در این میدان نبرد که حقیقتاً جبهه اول و خاک‌ریز اول در این جنگ نابرابر هست.
وی رسانه را پل ارتباطی بین مردم و نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌ها دانست و افزود: کار رسانه مقدس و محترم است و عبادتی بی‌نظیر هست زیرا که این روشنگری شما، در برابر دشمنی که امروز به میدان آمده و به دنبال شبه افکندنی میان جوانان است حقیقتاً سره از ناسره را مشخص می‌کند.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در خصوص نحوه تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح عنوان کرد: یک سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) فرمان تأسیس سازمان عقیدتی در نیروهای مسلح را دادند و علت آن‌هم رسالت بسیار عظیم و خطیری است که این سازمان دارد.

 

وی با اشاره به کلام امیرالمؤمنین(ع) که فرمودند: «هرکسی که آشنا با اوضاع‌واحوال روز خود نباشد به دام جریان‌های باطل خواهد افتاد»، هدف امام(ره) را یک هدف بسیار جامعه و کامل و مقدسی برشمرد و گفت: الحمدالله سازمان عقیدتی امروز یک سازمانی پویا است که به‌واسطه‌ی افراد تحصیل‌کرده باسواد و با دانش‌های سیاسی روز توانسته در بین نیروهای مسلح فرقی رسالت خطیرشان را انجام دهند.
حجت‌الاسلام کماسی یکی از رسالت‌های این سازمان را روشنگری و تبیین حقایق بیان کرد و گفت: در این جنگ نرم یکی از رسالت‌های این سازمان تبیین مواضع، واقعیت‌ها و حقیقت‌های گفته‌شده مقام معظم رهبری(مدظله) است.
وی نیروی انتظامی را یک نیروی خدمت‌رسان مردمی با دیدگاه عقیدتی و الهی دانست و تصریح کرد: وجه تمایز پلیس ایران با پلیس‌های کشورهای دیگر دیدگاه وحدانی و الهی پلیس ایران اسلامی است همین امر باعث شده است که پلیس ما در جریان سیل ساله گذشته در لرستان خم شود تا آن خانم پا روی دوش گذاشته و داخل ماشین برود. شما در کجا دنیا پیدا می‌کنید که یک ژنرال این‌چنین خدمت‌رسانی به مردم کند. پلیس در میهن اسلامی ایران در تمامی صحنه‌ها مثل سیل و زلزله اتفاقاتی را رغم زده است که مثال‌زدنی است. پلیس ما امروز افتخارش این است که خدمتگزار است مردم هست و افتخارش این است که یک پلیس مکتبی است پلیسی است که منتظر است پلیسی است که در میدان‌های خطر نمازش را به‌موقع دارد تمامی میدان‌ها آن ارزش‌ها برایش مهم است و این ارزش‌ها را حفظ می‌کند.
وی افزود: سازمان عقیدتی سیاسی به لطف خداوند توانسته در باورها و اعتقادات نیروی فراجا اثرگذار باشد؛ و یکی از به زوایای خدمت عقیدتی سیاسی این است که در راستای ارتقاء باورهای دینی کارکنان کار کند و این را وظیفه خودش می‌داند در خدمت جامعه نظامی ارزشی باشد.
کماسی سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان در خصوص برنامه‌های معنوی و عقیدتی این سازمان برای کارکنان فراجا استان و کرمانشاه خانواده‌‌های آن‌ها ابراز داشت: برگزاری کلاس‌های عقیدتی به‌صورت چهره به چهره و حضوری، آموزش قرائت و حفظ قرآن برای تمامی کارکنان در سطوح مختلف باهدف ایجاد ارتقای پلیس مکتبی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی متعدد و متنوع برای من‌جمله اعزام ماهیانه کاروان خانواده کارکنان فراجا به‌صورت ماهانه به عتبات عالیات و مشهد از برنامه‌های اجراشده و در حال اجرای این سازمان است.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید تشییع شده در کرمانشاه افزود: پلیس ما خودش را در قبال مردم مسؤول می‌بیند در قبال این که خدای‌ناخواسته آسیبی به جان و مال مردم نرسد و خودش را در فردای قیامت جوابگو می‌داند.
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علیرضا کماسی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در خصوص تسهیلات برای ازدواج سربازان اعلام کرد: در رابطه سربازان که اگر متأهل باشد بنا و سیاست این است در شهر خودش خدمت کنند که به منزل مراجع کند و سرکشی کند و خیلی از این افراد به‌صورت روزانه در ساعت اداری فقط خدمت می‌کنند و بعدازظهر در خدمت خانواده هستند.
وی ادامه داد: خیلی از این‌ها ما مرخصی تشویقی می‌دهیم و خیلی از این‌ها معرفی می‌کنیم و چندین بار با حضور سردار مراجعه کردیم به بانک‌ها و از بانک‌ها خواستیم که به کسانی که چه سرباز باشند و چه کادر تا جایی که ممکن باشد وام کم‌بهره بدهند تا بتواند به امر ازدواج رسیدگی بهتری شود. ما برای افراد تازه متأهل در مجموعه فراجا برنامه‌های رفاهی خوبی داریم من‌جمله استفاده از اماکن رفاهی مجموعه فراجا مانند اسکان چهارروزه در مشهد.

انتهای پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول