اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

استفاده از اراضی دارای سند تک برگی در اجرای مسکن ملی

رئیس اداره راه و شهرستان خدابنده گفت: دریافت سند تک برگی در شهرستان خدابنده تداوم دارد و این اراضی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی مسکن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از اراضی دارای سند تک برگی در اجرای مسکن ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمال خلجی، رئیس اداره راه و شهرستان شهرستان خدابنده ظهر امروز به اسناد تک برگی اخذ شده در چهار سال اخیر در شهرستان خدابنده اشاره و اظهار کرد: در این بازه زمانی برای ۱۸ قطعه در شهر سجاس، سه پلاک در شهر قیدار، سه پلاک در شهر سهرورد و یک پلاک در شهر گرماب سند تک برگی مالکیت صادر شده است.
رئیس اداره راه و شهرستان شهرستان خدابنده افزود: همچنین در شهر زرین رود نیز برای دو پلاک سند تک برگی صادر شده و برای سه پلاک دیگر نیز در دست اقدام است.
وی با بیان اینکه صدور سند تک برگی مشکلات خاص خود را دارد، گفت: به علت وجود تعدادی سند معارض و مغایرت حدود اسناد دفترچه‌ای داخل پلاک‌های زرین رود، تا به حال این اسناد اخذ نشده و در دست اقدام است.
خلجی با بیان اینکه دریافت سند تک برگی در شهرستان خدابنده تداوم دارد، بیان داشت: این اراضی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی مسکن مورد استفاده قرار می‌گیرد.
> پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول