اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

دبیر رویداد ملی بازینامه نویسی بازیستا معرفی شد

رئیس حوزه هنری کودک و نوجوان، محمدرضا امامقلی را به عنوان دبیر رویداد ملی بازیستا منصوب کرد.

دبیر رویداد ملی بازینامه نویسی بازیستا معرفی شد

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علی جانباز رئیس حوزه هنری کودک و نوجوان، محمدرضا امامقلی را به عنوان دبیر رویداد ملی بازیستا منصوب کرد.

رویداد ملی بازیستا که چندی پیش شورای سیاستگذاری خود را معرفی کرد و قرار است طی ماه‌های آینده با برپایی برنامه‎‌های گوناگونی، حرکت مهم و موثری در زمینه خلاقیت و رشد فکری نوجوانان در زمینه بازینامه نویسی ایجاد کند، محمدرضا امامقلی را به عنوان دبیر رویداد ملی بازیستا شناخت.

در متن این حکم که از سوی رئیس حوزه هنری کودک و نوجوان صادر شده، آمده است: فرهنگ و تمدن محصول تربیت و آموزش بوده و همواره شیوه انتقال آن نقش موثری در تربیت پذیری یک نسل خواهد داشت. از این رو بازی و «بازی وارسازی» همواره در ذات خود تأمین کننده هدف و رویکرد ویژه‌‌ای در انتقال محتوا در شیوه‌های آموزشی و تربیتی بوده و انتقال مفاهیم به وسیله آنها انجام می‌گردد. به همین علت می‌توان بازی و بازی‌وارسازی را یک ابزار آموزشی در جهت توسعه تمدن نامید.

رویداد ملی بازی‌نامه نویسی بازیستا، با هدف ایجاد یک برنامه جامع، جهت رشد نوجوانان مستعد و علاقه‌مند به بازی‌سازی از طریق نگارش بازی‌نامه بوده که در صدد ایجاد بستر کنشگری در محصولات فرهنگی برای این گروه سنی و در نهایت توسعه محصول در این حوزه است.

از این رو شورای سیاست‌گذاری رویداد ملی بازی‌نامه‌نویسی بازیستا، جهت تقویت هسته فکری و عملیاتی، با یاری گرفتن از پرودگار یگانه و رسول مهربانی‌ها حضرت محمد(ص)، با همراهی و همدلی صاحب فکرانی چون شما، تشکیل شده است. لذا بدین وسیله و بنا به تجارب ارزشمند و سوابق درخشان فرهنگی حضرتعالی، شما را به عنوان عضو شورای سیاست گذاری رویداد ملی بازی نامه نویسی بازیستا و دبیر این رویداد منصوب می‌نمایم. امید که در پناه حضرت حق، در مسیر فرهنگ و هنر این مرز و بوم گامی موثر و خیر برداریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول