اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

امسال ۱۰۰ مدرسه در آذربایجان‌غربی احداث می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: امسال عملیات احداث ۱۰۰ مدرسه در قالب ۴۵۰ کلاس در دست اجراست و با بهره برداری از این طرحها شاهد افزایش سرانه آموزشی در استان خواهیم بود.

امسال ۱۰۰ مدرسه در آذربایجان‌غربی احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، قهرمان رحمانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی اظهار داشت: امسال عملیات احداث ۱۰۰ مدرسه در قالب ۴۵۰ کلاس در دست اجراست و با بهره برداری از این طرحها شاهد افزایش سرانه آموزشی در استان خواهیم بود.

وی افزود: باوجود تاکید ویژه استاندار و تخصیص بودجه متاسفانه نسبت به سایر استان ها فضاهای آموزشی استان وضعیت مطلبوب ندارد.

رحمانی ادامه داد: در قالب طرح شهید پناهی ۶۴ مدرسه کانکسی ۱۰ نفر به بالا در قالب ۹۶ کلاس درس شناسایی شده و عملیات احداث در دست اجراست.

وی با بیان اینکه مدرسه ترسه بلاغ اشنویه نیز تخریب شده و اکنون دانش آموزان در کانکس ودر فضای نامناسب قرار دارند افزود: هم اکنون پیگیری با سازمان مرکزی تهران انجام به همت فرماندار و خیران تا ۲ ماهی آتی عملیات احداث مدرسه جدید به پایان خواهد رسید.

پایان خبر 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول