اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص ۷ میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس حاشیه‌نشین کهگیلویه و بویراحمد

معاون پژوهش،برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای خرید و توزیع تجهیزات مورد نیاز مدارس حاشیه نشین شهرهای استان اختصاص یافت.

اختصاص ۷ میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس حاشیه‌نشین کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ایمان سبحان نژاد از اختصاص ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای خرید تجهیزات در مدارس حاشیه‌نشین خبر داد و گفت: این تجهیزات شامل میز تنیس،فوتبال دستی،آب سرد کن و بخاری است.

معاون پژوهش،برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود:افزایش شادابی و نشاط در بین دانش آموزان و معلمان،ارتقاء کیفیت آموزشی و نیز ایجاد بارقه امید از جمله دستاوردهای توزیع این تجهیزات کمک آموزشی است.

وی از تجهیز مدارس استان به وسایل کمک آموزشی، آزمایشگاهی،میز و صندلی،سیستم هوشمند،سیستم های گرمایشی و سرمایشی در سال گذشته خبر داد و گفت: برای تجهیز این مدارس با کمک اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان ۸۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سبحان نژاد توسعه و تعالی مدارس استان و ارتقاء کیفیت آموزشی در این واحدهای آموزشی را یکی از اهداف سند تحول بنیادین و اولویت های کاری آموزش و پرورش برشمرد و افزود:برای تحقق این مهم نیازمند مشارکت، همراهی و همکاری سایر ادارات و دستگاههای متولی با دستگاه تعلیم و تربیت است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هم گفت: اعتبار هزینه شده برای خرید تجهیزات سرمایشی،گرمایشی و وسایل ورزشی از محل اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه ای استان تامین شده است.

مسعود نوری افزود:کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش شور و نشاط اجتماعی در بین دانش آموزان از جمله اهداف این دفتر برای کمک به مدارس حاشیه نشین استان است.

وی گفت: سال گذشته هم از محل همین اعتبارات ۴ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی مدارس استان هزینه شده است.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول