اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

سخنگوی شورای ائتلاف: کاندیداهای انتخابات سوابق خود را در سایت شورا بارگذاری کنند

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از کاندیداهای انتخابات مجلس خواست سوابق و مدارک تخصصی، اجرایی و پژوهشی خود را برای بررسی در سایت شورای ائتلاف بارگذاری کنند.

سخنگوی شورای ائتلاف: کاندیداهای انتخابات سوابق خود را در سایت شورا بارگذاری کنند

امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه های پیش روی شورای ائتلاف برای انتخابات خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف از کاندیداهای انتخابات مجلس دوازدهم دعوت می‌کند تا سوابق و مدارک تخصصی، اجرایی و پژوهشی خود را تا پایان آبان ماه برای بررسی در سایت شورای ائتلاف به نشانی www.shananews.com بارگذاری نمایند.

سخنگوی شورای ائتلاف در پاسخ به این سوال که آیا نامزدهای انتخابات در مراکز استان ها و شهرستان ها هم فقط باید به سایت شورا مراجعه کنند یا مراحل دیگری هم باید طی شود، تصریح کرد: به داوطلبان شهرها نیز توصیه می کنیم ابتدا درسایت به ثبت سوابق بپردازند تا دفاتراستانی با آنها مرتبط شوند ، البته اگر امکان مراجعه به دفاتر استانی نیزمیسر بود مانعی وجود ندارد. 

رسولی در پایان تاکید کرد فرآیند بررسی  کاندیداها جهت حضور در لیست شورای ائتلاف به زودی در کمیته انتخابات تهران و شهرستان ها شروع خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول