اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ثبت ۲ هزارمراجعه‌کننده و خواست در میز ارتباطات وزارت کار در کردستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: اداره‌کل کار کردستان در طول سه روز میز ارتباطات مردمی وزارت کار در سفر رئیس جمهور به کردستان، نزدیک به ۲ هزار مراجعه کننده و درخواست را ثبت کرده و تمامی این درخواست‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ثبت ۲ هزارمراجعه‌کننده و خواست در میز ارتباطات وزارت کار در کردستان

فرزاد پیشکاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج دستاوردهای سفر دوم رئیس جمهور به کردستان را مایه خیر و برکت برای مردم این استان دانست و اظهار داشت: با اجرای مصوبات اولین سفر رئیس جمهور به کردستان شاهد تحولات چشمگیر در عرصه خدمات‌رسانی در این استان بودیم و در این سفر نیز علاوه بر مصوبات خوبی که به زودی شاهد آن خواهیم بود، افتتاح چندین پروژه عمرانی و اشتغالزایی موجبات خرسندی مردم کردستان را فراهم کرد.

وی با اشاره به حضور وزیر کار و تعدادی از مدیران این وزارتخانه از جمله معاون پشتیبانی و توسعه منابع و رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی در دومین سفر ریاست جمهوری به استان، اظهار داشت: در این سفر مقام عالی وزارت کار و هیات همراه ضمن افتتاح استخر مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران بهاران سنندج، افتتاح گاوداری ۱۰۰۰ راسی شهرستان دیواندره و بازدید از واحدهای صنعتی استان، بر لزوم رفع مشکلات واحدهای اشتغالزا و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تاکید کرد و اظهار داشت: دولت مردمی سیزدهم شبانه‌روزی و جهادی، خدمات روز افزون به مردم کردستان ارائه خواهد کرد.

پیشکاری با قدردانی از تمامی همکارانی که در جریان سفر رئیس جمهور به استان در میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خدمات شایسته‌ای را به مردم استان ارائه کردند، اظهار داشت: اداره‌کل کار کردستان در طول سه روز میز ارتباطات مردمی این وزارتخانه نزدیک به ۲ هزار مراجعه کننده و درخواست را ثبت کرده و تمامی این درخواست‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه حرمت، احترام، عزت و تسریع در کارهای مراجعه‌کنندگان سرلوحه کارکنان وزارت کار است، وزارت کار را وزارتی پرمخاطب و گسترده خواند.
پیشکاری تصریح کرد: مهم‌ترین هدف از تشکیل میزهای خدمت و ارتباطات مردمی، خدمت‌رسانی به جامعه مخاطب و ارتباط مستقیم با مردم و رفع مشکلات آنان است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول